325ixx Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 hamar treffet 19 juni, Må du vere medlem i bmw car club norway for at du kan komme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Nei, her kan du komme enten du er medlem eller ei. Håper mange kan ta turen! I fjor var det bra oppmøte, men vi håper selvsagt på enda flere i år! Også oppfordrer vi alle til å parkere inne på området, selv om man evt. ikke skal være med på utstilling, om bilen ikke er strøken osv. BMW er BMW, og det er plass til alle uansett type og tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Hvem arrangerer dette treffet? Ikke hørt om det engang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Bmwccn hedmark/oppland arrangerer dette: viewtopic.php?f=9&t=152638 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Kommer selvfølgelig ikke, fordi jeg er på jobb. Var veldig bra oppmøte der i fjor, koselig lite treff. Anbefales ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Kommer heller ikke dessverre, siden jeg drar for og hente bilen fra vinterlagringen på lørdag.. (Ja, er en smule treg av meg innimellom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå