T.E.RS Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 sjå her ja... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10001899
T.E.RS Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 jo men jeg vil jo ikke ta lån bare for å kjøpe bil, jeg vil ta lån for å kjøpe akkurat den bilen! Syns ikke nyere biler er no kule jeg.. Dvs f.eks karosseriet etter e38 som går fram til 01 ellerhvadeter.. nyere biler har en kjedelig utseende syns jeg!
steinar84 Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 sjå her ja...http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10001899 sier selg selv det du får låne ca 3ganger intekten din har du 300k får du 900k om du da vil ha lån til noe som koster 2mill må du skaffe deg en mann/dame å kjøpe sammen med. gamle biler er for folk med penger. du kan selvfølgelig søke om forbrukslån til å bruke på bil men det er fryktlig dyrt. da bår du betale ned med så mye så mulig hver måned. men med det lånet og rente på 10-15% så sier det seg selv at den bilen blir dyr.
StigJ Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Kommer veldig an på forholdet man har i banken. Da jeg skulle kjøpe Z4en nå i mai hadde jeg allerede lån på 2.2 mill på huset (3 mill i verdi). Min kontaktperson spurte bare om hvordan jeg ville ha det. Litt mer lån på huset eller et rent billån. Jeg valgte lån på huset siden planen er å betale tilbake det jeg tok opp ekstra i løpet av et lite år. Kan du ikke høre om det er greit for banken hvis din samboer står som medeier? Mener det skal hjelpe på hvis hun har greit betalt jobb. Men for all del, sjekk opp flere banker. Jeg ble forøvrig kontaktet av Postbanken som ville ha meg som kunde. Men de ville ikke ha meg likevel når han hørte at jeg skulle kjøpe bil til en halv mill
S.Hafsmo Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Jeg tok et lån på 100k når jeg kjøpte 540'n for 3 år siden (var da 21). og det tok jeg i lokalbanken. ingen problem å få det lånet over 5 år og uten kausjonist. får dog ikke den aller beste renten. betalte det ned på 1,5 år, men måtte bare se an inntekten litt før det hopa seg opp med faste utgifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå