jonr Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Hehe ok, her er et par stk fra idag nye lykter, AE - Led blink - sota sideblink på siden, xenon grøftlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Se der ja! Fine bilder! Likte Angeleyesene dine! Men litt usikker på blinklysa...!? Er det xenon i grøftelysa, eller er det xenon match halogen? Ikke for å mase, men har du noen interiør bilder? Ser ut som et ganske nydelig interiør du har!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Hehe er ikke mas vet du, bare hygelig om folk skriver er Xenon i grøftlysene også ja, Hb4 6000k, AE er ccfl uled eller noe sånt skal vel tilsvare rundt 7000k tror jeg, ikke verdens beste bilder heller, jeg er ikke noen fotograf, hehe men litt morsomt er det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 pen bil, og syns det det blei pent med xenon. Du skal ikkje lakkere bakluka da? ser ut som pakningslisten på venstre side mellom fanger og list under lykt ikkje helt er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Flott bil! Og jeg har helt motsatt oppfatning av Martin.. Likte Angeleyesene dine! Men litt usikker på blinklysa...!? Liker blinklysa, men litt usikker på engle-øynene Nåvel - pen bil med smakfulle mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 pen bil, og syns det det blei pent med xenon.Du skal ikkje lakkere bakluka da? ser ut som pakningslisten på venstre side mellom fanger og list under lykt ikkje helt er på plass Takk for det, liker den godt selv skal vurdere om jeg skal lakkere den etterhvert, skal ha på carbon GTR panser også så får se hvordan helheten blir da, blir det ikke bra blir det lakert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Flott bil! Og jeg har helt motsatt oppfatning av Martin..Likte Angeleyesene dine! Men litt usikker på blinklysa...!? Liker blinklysa, men litt usikker på engle-øynene Nåvel - pen bil med smakfulle mods Hehe smaken er som baken liker begge delene jeg ser kanskje bedre ut i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Flott bil! Og kan ikke forstå hvorfor du heller ville hatt svart? Hadde jeg vært så heldig at jeg skulle ut og handle M3 hadde ditt interiør vært et meget stort pluss i forhold til vanlig kjedelig svart skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Litt pussig at du har nick: "jonr" Og har en E46 M3, En annen på dette forumet har nick: jonr- og har også en E46 M3. (Dog med presse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Flott bil!Og kan ikke forstå hvorfor du heller ville hatt svart? Hadde jeg vært så heldig at jeg skulle ut og handle M3 hadde ditt interiør vært et meget stort pluss i forhold til vanlig kjedelig svart skinn. hehe ja litt rart men jeg har vært medelem lenger enn han hehe kanskje jeg må få meg presse jeg også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Flott bil!Og kan ikke forstå hvorfor du heller ville hatt svart? Hadde jeg vært så heldig at jeg skulle ut og handle M3 hadde ditt interiør vært et meget stort pluss i forhold til vanlig kjedelig svart skinn. hehe sant er kanskje litt A4 jeg, men skal sies at det ser bedre ut i virkeligheten syntes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 kanskje jeg må få meg presse jeg også ? Ja det tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Du, hvor kjøpte du di lyktene? link til varen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Du, hvor kjøpte du di lyktene? link til varen? =) hovedlyktene eller blinklysene? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/STOCK-XE ... ccessories der er hovedlyktene værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei. Kjempeflott bil du har der, herlig kombinasjon med interiøret, det må jeg si! Mener det er denne jeg så ved oljemuseumet i Stavanger på søndag? Tok hvertfall et par bilder av den, så slenger jeg de opp her om det er greit Bildene er forøvrig tatt med Iphone, så kvaliteten er begrenset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå