kragz Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Har nå endelig funnet en BMW jeg likte etter mye leting på autodb og finn. Bilen er en 2002 model 320i 2,2, manuel kasse, m-tech understell, el justerbare delskinn stoler, mørkt tak, el-soltak i glass. harmankardon anlegg m/navi, bi-xenon, stålgrå.+++. var utstyr på bilen for ca 150000 når den var ny. Jeg er eier nr 2 og den er veldig godt vedlikeholdt og har rullet 128000. Er kjempe fornøyd med bilen, har hatt den snart i ei uke. Lørdag kom det nye 19 gs infinity felger på, noe som jeg syns ble kjempe fint!! Har ikke tenkt å gjøre så mye med bilen, fikse litt småskader og kansje et scorpion effektanlegg dersom det ikke bråker så alt for mye, noen som har erfaringer med det? Her er noen bilder av gliset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 gratulerer, fin bil du har skaffet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Nydelig motor i faceliften! Den 2,2literen er det aldri noe galt med.. Fulgte dama på bildene med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 gratulerer med ny vogn;) litt lett proffsoting helt fram hadde vøri jælare pent på den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Er kjempe fornøyd med den, litt småtteri er det, men det må en nesten regne med på en brukt bil. Skal høre me selger om han viste noe om at høgre lykt fremme dugger. For det sa han ikke noe om. I helga blir det å behandle skinnet, er litt slitt på fører siden. Dama i passasjer setet er nok søstra mi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Fin bil du har fått deg! Er igrunnen ganske gøyal med den motoren også, utrolig bra hvordan de 170 hestene dytter vogna. Hadde selv samme motoren i min E39 520I og mer skuddsikker motor finner du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Forsikringsmessig og driftssikkerhetsmessig ville jeg aldri vært i tvil, har faktisk kikket etter en sånn touring, de 170 gampene holder til masse moro, og vedlikeholder du bilen, tåler den krig. Grattis igjen (sett på M-tech-fanger,så får du fetere front;) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Gratulerer med fin bil ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kjempeflott bil. Og felgene var enormt mye finere på bilen enn på displaybildet hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Takk:) syns det ble kjempe fint;) faktisk ikke så gale å kjøre med heller, veldig lite sporing. Det er 235 fremme og bak, skulle jeg ha bredere bak måtte jeg valse så jeg droppet det. Skal legge ut litt bilder av interiøret i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Gratulerer med en fin bil! Ang scorpion så hadde jeg dette på min forrige 330ci. Synes ikke det var noe bråkete. Har hatt supersprint på en e46 320, da 150hestern og synes det ble litt for lite lyd i faktisk. Gå for scorpion. Du blir nok fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Dette er vel strengt tatt en tråd for showoff delen av forumet.. Men absolutt en pen bil! Lett soting helt fram og litt senk, samt cromestusser på eksosen så er du der! Absolutt fine felger, men er det bare jeg som syns de ligner på rs4 felgene? http://images.hugi.is/bilar/136774.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 nydelig bil! sporsstoler, Navi og M ratt gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Flott bil og nydelig farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå