Gå til innhold

BMW 320i e46 2002 med bilder

kragz
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå endelig funnet en BMW jeg likte etter mye leting på autodb og finn.

Bilen er en 2002 model 320i 2,2, manuel kasse, m-tech understell, el justerbare delskinn stoler, mørkt tak, el-soltak i glass. harmankardon anlegg m/navi, bi-xenon, stålgrå.+++. var utstyr på bilen for ca 150000 når den var ny. Jeg er eier nr 2 og den er veldig godt vedlikeholdt og har rullet 128000. Er kjempe fornøyd med bilen, har hatt den snart i ei uke. Lørdag kom det nye 19 gs infinity felger på, noe som jeg syns ble kjempe fint!!

Har ikke tenkt å gjøre så mye med bilen, fikse litt småskader og kansje et scorpion effektanlegg dersom det ikke bråker så alt for mye, noen som har erfaringer med det?

Her er noen bilder av gliset:)

8evrkt27kqt5lpnsr3ad.jpg

pcft68ikm9khi1yhd9cv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempe fornøyd med den, litt småtteri er det, men det må en nesten regne med på en brukt bil.

Skal høre me selger om han viste noe om at høgre lykt fremme dugger. For det sa han ikke noe om.

I helga blir det å behandle skinnet, er litt slitt på fører siden.

Dama i passasjer setet er nok søstra mi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsmessig og driftssikkerhetsmessig ville jeg aldri vært i tvil, har faktisk kikket etter en sånn touring, de 170 gampene holder til masse moro, og vedlikeholder du bilen, tåler den krig. :) Grattis igjen

(sett på M-tech-fanger,så får du fetere front;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) syns det ble kjempe fint;) faktisk ikke så gale å kjøre med heller, veldig lite sporing. Det er 235 fremme og bak, skulle jeg ha bredere bak måtte jeg valse så jeg droppet det.

Skal legge ut litt bilder av interiøret i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Gratulerer med en fin bil!

Ang scorpion så hadde jeg dette på min forrige 330ci. Synes ikke det var noe bråkete. Har hatt supersprint på en e46 320, da 150hestern og synes det ble litt for lite lyd i faktisk.

Gå for scorpion. Du blir nok fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...