Gå til innhold

e34 b10 alpina touring - mer info?

Anbefalte innlegg

sammigun på formuet her har akkurat den bilen på bildet med concorden...!!

Stemmer det ja, her er et par bilder fra når han var hos meg sist...

Tror ikke han er heeeelt fornøyd med bildene, da bilen er skitten etter å ha kjørt i drittvær fra Arendal...

b40o6t38xbm8vpz173au.jpg

5dtcxt7o00wosv5zsu8c.jpg

9gyq8lxynj9kafmugpcb.jpg

Dette er definitivt drømmebilen for meg... Glem Ferrari og Lambo og alt det andre supergreiene... Dette er min drømmebil... Eller en B7 turbo Coupe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke turbodiesel når man har 360 HK og 520 Nm til disposisjon. 0-100 Km/t klarer Alpina E34 B10 Bi-Turbo på ca. 5,4 sekunder og topphastigheten er i området rundt 290 Km/t. Modellen er bygget på basis av E34 535i og ble produsert i perioden 8/89-3/94.

Alpina bygget også modellene B10 3.0 Allrad, B10 4.0 og B10 4.6... alle på basis av E34 og alle kunne leveres som både sedan og Touring.

Profilen "Trotto" her inne har en B10 Bi-Turbo.

q6n98lfdpqw04o3rtp9n.jpg

En sånn bil, gjerne i den fargen skal jeg ha en dag! Og det på Norske skilter slik at jeg kan ut å kosekjøre når jeg vil. Den skal være 100% orginal og helt strøken å ha gått lite! Det er vel bare å sette igang å lete så finner jeg kanskje en innen de neste 10 åra som passer mine krav

Hvis du har penger så kan det gå riktig så fort ..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har penger så kan det gå riktig så fort ..... :lol:

Mjaa... Begynner nå å minke på de som er igjen nå. Spesiellt touring-utgavene...

Det gjør vell det ja. Touring mente jeg ikke, har ikke sett en sånn touring en gang... Men når alt kommer til alt handler det som regel om penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...