E.H.D Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Da er offisielle bilder av F10 M-pakke ute på internett. Synes fronten, sidene og interiøret ser supert ut. Her er 1920 hi-res bilder. Bilder av carbon sort F11 535d med M-pakke. Bilder av Alpine hvit F10 M-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Skans av katalogbilder av F11 med M-pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Nam nam nam nam Jeg var usikker på nyrene på denne i starten, men det ser ikke dumt ut etterhvert Kunne lett vært min neste bil, nåååår den har sunket en del i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Ser utrolig bra ut! Utrolig hvordan denne spiser felger. 19 ser jo smått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Ser fin ut, men det irriterer meg litt over at de designer "alt" nedover, baklyktene som går nedover gjør bilen baktung, og frontfangeren gjør den "sur". Liker derimot at de har fått på en eksosstuss på hver side, men går ut fra at det er som på E9x, at det kun er visse modeller som har det slik. Registrerer også ta de har fått på plass Audi-ratt med rulleknapper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Designet på denne M-pakken likte jeg ikke. Jeg er enig med Gunnar og jeg hadde heller valgt bilen standard uten ekstra plastikk. Teknisk kan den jo evt. være en M-Tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Ser egentlig litt mer harmonisk ut uten, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Litt artig at det stadig er ganske mye E46 og tildels E34/E39 over F11 designet. Spesielt er det lånt mange designelementer fra E46 Touring m/facelift. E46 har selvfølgelig et mer gammeldags og banalt design, men man kjenner i grove trekk igjen mange av linjene... i betydelig større grad enn E61. E46 er rundere i formene enn E39 og derfor er likheten større i relasjon til F11 enn når det gjelder E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Jeg personlig ser bare en ny E91 med inspirasjon fra E61 og litt 7 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 nå vet jeg hva jeg skal ha når denne faller i pris:) at den ligner på e46 osv osv er vel litt å ta i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Er litt spent på hva dette gjør med E60/E61 i markedet. De har plutselig blitt noen "utskudd" som overhodet ikke går igjen noe annet sted i BMWs modellsortiment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 ....at den ligner på e46 osv osv er vel litt å ta i.. Det er jeg helt enig i, men det var heller ikke det jeg skrev. F10/11 har utvilsomt mange flere designelementer som er hentet fra E34, E39 og E46 (og mest fra E46) enn fra E60/61. Bangleismen er iallefall død og dens fremste representant når det gjelder de alminnelige modellene, E60/61, var som Gunnar er inne på et designmessig blindspor. Det er akkurat som om F10/11 er alt hva E60/61 ikke var... som om F10/11 kunne ha fulgt direkte etter E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 hmm.. jeg må foreløpig si meg misfornøyd med m-pakken. men det er vel en vanesak som mye annet. blir sikkert og mye penere IRL. kanskje E60 blir såpass mye billigere nå at jeg får råd til en 550i. (om det er noen av dem her til lands?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Gleder meg til å se den i virkeligheten. Ser at sideskjørtene har fått en helt annen utforming også. Og sømmene i setene med ///-logoen ser meget spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 ....at den ligner på e46 osv osv er vel litt å ta i.. Det er jeg helt enig i, men det var heller ikke det jeg skrev. F10/11 har utvilsomt mange flere designelementer som er hentet fra E34, E39 og E46 (og mest fra E46) enn fra E60/61. Bangleismen er iallefall død og dens fremste representant når det gjelder de alminnelige modellene, E60/61, var som Gunnar er inne på et designmessig blindspor. Det er akkurat som om F10/11 er alt hva E60/61 ikke var... som om F10/11 kunne ha fulgt direkte etter E39. Du vet sikkert dette Fredrik, men Bangle var også ansvarlig for E90-93, og det er ingen tvil om at F10/11 bygger kraftig på disse. Selv om det er mange forskjellige designere på E90-91-92-93 så var Bangle ansvarlig modellen. Det var forøvrig Davide Arcangeli som designet E60/E61, men Bangle var selvfølgelig ansvarlig som sjefsdesigner også der. Arcangeli døde av kreft i 2004, så det kan jo alltids hende at det er en av årsakene til at E60-designet ikke har blitt videreført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå