Glema Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Nå er gulle syk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Åh? Hva har skjedd? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Er egentli ikke så ille. Har sprekk i en plast del fra radiatoren så den lekker kjøleveske, åsså ska jeg ta service på den før sommeren, å siden den må på verksted nå så tar jeg bare det samtidig. Clutchen skal og byttes. Jeg reiser ut på sjøen etter helga så bilen skal få litt pleie mens jeg er borte. Bare litt kjipt å ikke få kjøre de siste dagene hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Den ser jeg! vet hvordan det er men da er den bare enda bedre når du kommer hjem igjen tror jeg bør få tatt en skikkelig sjekk på min også, få sjekket at alt er som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Der var medlemspakken men nøkkelring, pin, klistremerke og blad kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Har fahrfreude kommet ut? Har ikke fått noe jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Mener å huske at dette Fahrfreude har vært gitt ut for en stund siden..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Tror det der er det siste bladet som kom i 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Når man blir medlem så får man det siste utgitte bladet med i velkomstpakken. Er en god stund siden det bladet der ble sendt ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Men hvor mange har det kommet siden? For jeg har vel fått kun dette siden jeg ble medlem på motorshowet på Lillestrøm i høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Tror ikke det har kommet flere etter det der. Tar litt tid mellom hvert av bladene desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Nå har bilen det fint. Min mor har hentet den fra verksted siden jeg er på sjøen. Radiator, inspeksjon II service, clutch, diagnose og diverse annet småtteri. Gleder meg til å komme hjem å legg om til sommerdekk i mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Høres godt ut! blir bra å bytte 16"(?) om til 20"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 17" om til 20" Det kommer til å se bedre ut ja, MEN kjørekomforten går nok betraktelig ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Fin bmw, Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå