Cryfry Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Nydelig bil Ble utrolig bra med oppdateringene du har gjort Mener jeg så Senja brua på det ene bildet? Eller er jeg helt på tur nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 men syns det var rart at dem ikke klarte å ta diagnose på bilen. ja det må jeg si meg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Nydelig bil Ble utrolig bra med oppdateringene du har gjort Mener jeg så Senja brua på det ene bildet? Eller er jeg helt på tur nå? Takk for det Er nok Gisundbrua som den heter som er i bakgrunnen på noen av bildene på ett utav de første sidene i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Kjempe bil med alle de rette oppgraderinger, Glema! Flott med M5 speil, hamann og Facelift! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Jo takk for det Maximillian, mangler bare M-bakfanger nå. Men den stresser jeg ikke med å få i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cryfry Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Nydelig bil Ble utrolig bra med oppdateringene du har gjort Mener jeg så Senja brua på det ene bildet? Eller er jeg helt på tur nå? Takk for det Er nok Gisundbrua som den heter som er i bakgrunnen på noen av bildene på ett utav de første sidene i tråden Bringer tilbake gode minner det ja når jeg har hatt barndommen min i Trollvika hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Bor i Trollvika jeg Kjempefin plass igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cryfry Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Åja Ja utrolig fin plass det ja, har enda besteforeldre som bor der Tenkte å ta meg en tur oppover igjen engang i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fant du ut av feilene? Har Carsoft diagnose system visst du trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Fikk tips om å prøve elektrospray på lysmodulboksen eller nosånt som ligger under hanskerommet, åsså på følerne til høydejusteringa, gjor det og har fungert siden. Mulig det bare var dårlig kontakt. Men får jeg opp feil meldinga igjen tar jeg kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 ja åssen går det med bilen din egentlig? lenge siden jeg har hørt noe fra deg! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Er på havet så får verken kjørt eller gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 er ikke det litt kjipt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Jo er litt kjipt å lese på facebook at folk er ute å griller og bader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 mohahaha, eg har allerede grilla en gang, og ska på ny grilling i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå