Tzunami Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Sant det;) er faktisk ganske lett jobb vil jeg påstå, men så har jeg maaange biler jeg har hjulpet til å trekke kabler rundt omkring i;) blant annet noen av mine egne:p jeg må liksom ha litt mer bass enn org iallefall:p blir anlegg i min etterhvert 10" bygd inn i siden over batteriet og likt på andre siden, pluss dynavin-spiller osv, men nok om min bil:p sålenge du er fornøyd med lyden er det jo det viktigste;) og så blir det noe bedre lyd med nye høyttalere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Har to 12" som står å dundrer baki der. Å har grublet nå i hele sommer om jeg skal gidde å kjøpe nye høytallere fremme for å ha de på forsterker. Men har som sagt bestillt nye høytallere som jeg ikke gidder å ha på forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Korsn høyttalera har du i taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Har de orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Nytt problem.... Bytta høytallerne i dørene fremme idag. Monterte alt og alt av knapper og el. ting fungerte. SÅ skulle jeg gå ut av bilen, men dørhåndtaket funket ikke, så jeg måtte kjøre ned ruta og åpne fra utsiden. Er litt motstand i hendelen men virker som det er for lite, nesten som om wiren er slakk i.... Noen som har vært borti detta før eller har tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Flere på bimmers som har opplevd det, jeg også sjekk om strømpa til wirener hekta på håndtaket, er nok noe der som bare har hoppet av;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 som tzumami sier. strømpa på wiren skal ligge i ett lite spor på håndtaket for å holde seg stram der trur faktisk du skal klare å fikse det uten å ta av dørpanelet. styra med det der hos en kompis en gang sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Ska sjekke imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Som space-ace sier, du trenger bare å skru ut håndtaket, så klarer du å fikse det derifra fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Var nok wiren ja, å var kjempe lett å fikse med bare å skru ut skruen i dørhåndtaket Hva skulle jeg gjort uten bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Fått ny spiller idag, med navi og greier. Men får ikke tatt noen bilder for har og kjøpt ny telefon som ligger på ladding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Kjøpt deg Dynavin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Nei ikke dynavin, liker ikke designet så godt, syns den blir for merkelig iforhold til resten av interiøret. Er en sån her : Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hualingan altså! Jaja, smaken er som baken! Eg tenker omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Her er ett bilde tatt og lastet opp med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå