Gå til innhold

Min E39 523i Touring

Glema
 Share

Anbefalte innlegg

Sant det;) er faktisk ganske lett jobb vil jeg påstå, men så har jeg maaange biler jeg har hjulpet til å trekke kabler rundt omkring i;) blant annet noen av mine egne:p jeg må liksom ha litt mer bass enn org iallefall:p blir anlegg i min etterhvert 10" bygd inn i siden over batteriet og likt på andre siden, pluss dynavin-spiller osv, men nok om min bil:p sålenge du er fornøyd med lyden er det jo det viktigste;) og så blir det noe bedre lyd med nye høyttalere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har to 12" som står å dundrer baki der. Å har grublet nå i hele sommer om jeg skal gidde å kjøpe nye høytallere fremme for å ha de på forsterker. Men har som sagt bestillt nye høytallere som jeg ikke gidder å ha på forsterker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt problem.... Bytta høytallerne i dørene fremme idag. Monterte alt og alt av knapper og el. ting fungerte.

SÅ skulle jeg gå ut av bilen, men dørhåndtaket funket ikke, så jeg måtte kjøre ned ruta og åpne fra utsiden.

Er litt motstand i hendelen men virker som det er for lite, nesten som om wiren er slakk i....

Noen som har vært borti detta før eller har tips :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...