Glema Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Før jeg dro på havet hadde jeg bare ett lite prøveprosjekt Men her er bilder fra fredagen: Har fått AE-lyktene og carbon nyrene, så bilder kommer om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Old New Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Sorry, men likte old best...skal du ha angeleyes på E39, må det være Hella lyktene. Men det er MIN mening da Om du er fornøyd, er det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Personlig så synes jeg at det ble bedre med AE-lyktene, men såklart så er Hella sine 10 ganger finere igjen. Ellers så har det ikke skjedd en dritt med bilen bortsett fra bensinfylling Går å tripper og venter på nye dekk som jeg håper på å få denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Syns det ble kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Pen oppgradering! Syns disse ser veldig bra ut. Gjorde seg med carbonnyrer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 bytt ut de pærene i AE med LED.. gjore det med på de gamle lyktene mine. Byttet du hele lykten?eller bare glassene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Byttet hele lyktene. Blir LED pærer kun vist jeg ska montere xenon i grøftelysene noe jeg tviler på jeg gjør. Blir kunn i nær/fjernlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Har fått nye bakdekk på 20" felgene nå, og siden de ikke hadde 255 så ble det 245 å det var litt smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Nydelig Touring Ble utrolig bra med de nye lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 skulle hatt deg sorte interiørlister, kanskje sportseeter (de vil du sette pris på, tro meg), m5 speil også synes jeg det var penere med chrome nyrer jeg da men. pen bil! så ganske bra ut med eksosen uten m-fanger bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Nye lister innvending og m5 speil står på ønskelisten sportsseter har jeg aldri prøvd før så jeg vet ikke va jeg går glipp av der desverre Å har litt lyst på m-fanger bak og, men alt koster penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Fin bil! Ble stort med 20" på E39..hehe! Er vel bra veier der du kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 HAHA, bra veier ja... hmmm NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Stemningsbilder fra søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå