Glema Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Fin bil ja, men de frontlyktene MÅ du bytte til hella! Ja har sinnsykt lyst på Hella lyktene, hvor er det billigst å kjøpe de ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Koed.no 3700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Noen bilder en kompis tok av bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Der var carbonleppa kommet, gleder meg til jeg kommer hjem fra sjøen å får satt fingrene i den satser på å montere den vist det ikke er kommet snø. Btw, er på jakt etter vinterfelger, noen som har noen forslag? Trur jeg skal gå for 17". Liker veldig godt M5 felgene til E60? Jeg har 2 stk av de felgene som fulgte med bilen i 19" og jeg synes de kler bilen bra, men vil ha dem i 17" som vinterfelg. Skal Nokian hakka 5 eller 7 på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 det e jævla dyrt før haka dekk i den dimensjon. på primeraen hadde eg 205 45 16, og det kosta nesten 2500 pr dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Dette var en vanvittig flott Touring. Ser du har montert noe blåaktig lys i lampene dine, er dette blåe halogenpærer eller xenon ombyggingskit? Gleder meg til å se bilen med frontleppa, vurderer denne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 det e jævla dyrt før haka dekk i den dimensjon. på primeraen hadde eg 205 45 16, og det kosta nesten 2500 pr dekk Det koste å være kar Dette var en vanvittig flott Touring. Ser du har montert noe blåaktig lys i lampene dine, er dette blåe halogenpærer eller xenon ombyggingskit? Gleder meg til å se bilen med frontleppa, vurderer denne selv Takk for det Går utifra det er orginalt xenon på den, ettersom det er automatisk høydejustering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Åja, trodde dette var snakk om noe ettermonterte greier ettersom du mangler lyktespylere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Rart jeg ikke har sett den bilen før.. mtp at harstad ikke er store plassen Men den var fin må jeg si! Kanskje investere i facelift baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 haha, ja, det e sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 fine bilder;) får håpe du ikke skal ha på noe leppe eller jalla plast, er fin som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Åja, trodde dette var snakk om noe ettermonterte greier ettersom du mangler lyktespylere.. Jeg tror bilen hadde orginal fangeren når den var ny, så ble det siden montert M5 fanger, å da tror jeg de ikke la opp til lyktespylling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Rart jeg ikke har sett den bilen før.. mtp at harstad ikke er store plassen Men den var fin må jeg si! Kanskje investere i facelift baklykter? Kommer ikke fra Harstad skjønner du, men den lille "byen" imella Tromsø å Harstad var bare der hos en kompis som knipset noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Da var førstepost oppdatert med utstyrsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Ingen som hadde noen mening om vinterfelger ? Noen som vet hvor jeg får kjøpt M5 replica felger (E60) i 17" ? Slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå