Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 BMW har faktisk offentliggjort ett mulig navn på en fremtidig modell, nemlig M50d... Om dette dreier seg om en M5 med diesel eller hva det enn blir snakk om vites riktignok ikke. Ryktene skal hvertfall ha det til at modellenn det snakkes om innehar en tri-turbo diesel under panseret.. I tillegg er det offentliggjort navn fra i1 til i9, E1 til E9, Urbanic, Gran Coupe, Compactive og Compactive Tourer... Gran Coupe vet vi jo riktignok hvordan er og den bringer jo ikke akkurat en skam over merket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Over til seriøsiteten.. Etter det som fremgår av alle F12 bildene så ser det ut til at den nye 6'ern blir en killer... Selvom den kanskje slår Auda R8 og den lekre Mercedes SLS mangler fortsatt BMW en konkurrent i dette segmentet.. Hva med en ny Z8 med 6,0 liters V12, eller en nydelig rekke8, langt panser og setene plassert over bakhjulene..? Vel, det er lov å drømme.. Ifølge Juni utgaven til Auto Express (Britisk blad), kommer vistnok Z9 engang etter 2014... En toseters roadster i carbonfiber, med 4,4l turbomatet V8 med 600 hk.... Jeg hadde overhodet ikke sans for designet derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Den ser ikke så gal ut i mine øyne. Partiet rundt nyrene er kanskje ikke det peneste, men resten av bilen er ganske tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 "R8" killer? Må le. Jeg er BMW mann, men for det første skal det litt til å slå R8, som er audiguttas første forsøk på superbilklassen. Fantastisk bil. For det andre, 6 serien er en GT... de sikter seg ikke inn på samme publikum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Tror denne kan bli ganske så stilig eg http://www.worldcarfans.com/11005212639 ... d-for-2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 blir vel som E85 vs nye Z4. gamle var sportsbil, nye er GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 den z9'n er jo den første frisørbilen på laaang tid som ser bra ut, den nye z4'n er heller ikke så verst... men frisørsegmentet har produsert mange sorte får opp i gjennom årene, det er sikkert og visst.. m5 med tre turboer og diesel?! spørs om jeg ikke må pantsette noe eiendommer da gitt.. hvis de tør å ha åpnere eksos, så vi ikke får avensis-lyden i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Den ser ikke så gal ut i mine øyne. Partiet rundt nyrene er kanskje ikke det peneste, men resten av bilen er ganske tøff Som alltid må slike skisser lagd av bladene tas med en klype salt. I dette tilfellet har de kun tatt Pininfarinas Alfa Romeo 2uettottanta konsept tegnet til Alfas jubileum i år, og kombinert den med front som blander elementer fra årets Bertones Alfa Rome Pandion konsept og Bmws velkjente nyrer. + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå