316 Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10002213 Tjaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Har fulgt med litt på denne bilen, syns bare den ser råere og råere ut for hver gang! Gleder meg til å se det ferdige resultatet avduket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Den så vi i Italia forrige uke. Fikk ett bilde av den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Jeg håper den kommer i andre farger enn Ruffen-kloningen på bildet Er dette den første av de nyere M-bilene som får nedskalert slagvolum og pustehjelp? Det var vel snakk om det for en stund siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 ENDELIG kommer BMW med noe skikkelig rått de også. Har så mange venner som er Auda og Mercedes frelste, så nå skal de få smake! Men jeg må si at den ser ikke så veldig sportselig ut, bare en helt vanlig 5-serie coupe eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Den så vi i Italia forrige uke. Fikk ett bilde av den også. legg det ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 X5M/X6M har "bare" 4,4 V8 med twinturbo så det har starta allerede Håper de får til designet denne gangen! Men hvor er superbilen? Føler denne ikke er helt oppe på R8/SLS-nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Men jeg må si at den ser ikke så veldig sportselig ut, bare en helt vanlig 5-serie coupe eller no? Vanlig 5 serie coupe? Aldri hørt om... Det er vel en ny 6 serie eller noe vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 er jo ikke noe ordentelig bmw, den mangler jo nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 er jo ikke noe ordentelig bmw, den mangler jo nyrer... Ja, for dette er jo en ferdig bil de presenterer.. Nytt av året er også den nye kamuflasje-lakken.. Man får den også i militærfarge slik at man, etter ett ran, fint og effektiv kan gjemme seg i skogen uten å bli oppdaget... I tillegg fås den med raketter... Over til seriøsiteten.. Etter det som fremgår av alle F12 bildene så ser det ut til at den nye 6'ern blir en killer... Selvom den kanskje slår Auda R8 og den lekre Mercedes SLS mangler fortsatt BMW en konkurrent i dette segmentet.. Hva med en ny Z8 med 6,0 liters V12, eller en nydelig rekke8, langt panser og setene plassert over bakhjulene..? Vel, det er lov å drømme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 er jo ikke noe ordentelig bmw, den mangler jo nyrer... Hvis du ser nøye etter på bildet, er det nyrer under kamuflasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Men jeg må si at den ser ikke så veldig sportselig ut, bare en helt vanlig 5-serie coupe eller no? Vanlig 5 serie coupe? Aldri hørt om... Det er vel en ny 6 serie eller noe vel... Beklager, tenkte ikke för jeg postet innlegget. Men jeg mener at den ikke ser noe rask eller "superbil aktig" slik som F.eks Audi R8. Den ligner jo bare på en helt vanlig 6-Serie med tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 X5M/X6M har "bare" 4,4 V8 med twinturbo så det har starta allerede I mine øyne er det et hån mot alle tidligere M-biler at dette merket har havnet på disse prammene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 AMG har laget high performance av G/GL/ML i årevis så det er bra BMW endelig har noe å stille opp med i denne klassen. Men å kalle de M blir hån. Kunne kalt de xdrive60i eller noe istedet... Lurer på når den første M dieselen kommer. T.o.m porsche kommer jo med diesel nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Huff, ikke si sånt høyt. Jeg grøsser bare ved tanken på en ....diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå