Gå til innhold

Her kommer et nytt BMW-monster

316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg håper den kommer i andre farger enn Ruffen-kloningen på bildet :lol: Er dette den første av de nyere M-bilene som får nedskalert slagvolum og pustehjelp? Det var vel snakk om det for en stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X5M/X6M har "bare" 4,4 V8 med twinturbo så det har starta allerede :wink:

Håper de får til designet denne gangen! [-o<

Men hvor er superbilen? Føler denne ikke er helt oppe på R8/SLS-nivå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke noe ordentelig bmw, den mangler jo nyrer...

Ja, for dette er jo en ferdig bil de presenterer.. Nytt av året er også den nye kamuflasje-lakken.. Man får den også i militærfarge slik at man, etter ett ran, fint og effektiv kan gjemme seg i skogen uten å bli oppdaget... I tillegg fås den med raketter... 8)

Over til seriøsiteten.. Etter det som fremgår av alle F12 bildene så ser det ut til at den nye 6'ern blir en killer... Selvom den kanskje slår Auda R8 og den lekre Mercedes SLS mangler fortsatt BMW en konkurrent i dette segmentet.. Hva med en ny Z8 med 6,0 liters V12, eller en nydelig rekke8, langt panser og setene plassert over bakhjulene..? Vel, det er lov å drømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må si at den ser ikke så veldig sportselig ut, bare en helt vanlig 5-serie coupe eller no?

Vanlig 5 serie coupe? Aldri hørt om... :?

Det er vel en ny 6 serie eller noe vel...

Beklager, tenkte ikke för jeg postet innlegget.

Men jeg mener at den ikke ser noe rask eller "superbil aktig" slik som F.eks Audi R8. Den ligner jo bare på en helt vanlig 6-Serie med tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMG har laget high performance av G/GL/ML i årevis så det er bra BMW endelig har noe å stille opp med i denne klassen.

Men å kalle de M blir hån. Kunne kalt de xdrive60i eller noe istedet...

Lurer på når den første M dieselen kommer. T.o.m porsche kommer jo med diesel nå :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...