Haug Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Pen bil! Sett denne noen ganger i Elverum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 ååååå, mister mister, sett bilen din hver fredag når jeg kommer hjem fra jobb, og sikler like mye hver gang.På tide at du viser godtfolket bilen din! flott, liker lysa, nice touch! Hehe,hvor har du sett meg da?! Pendler mellom Elverum og Hamar hver dag så...... Du likte lysene ja?! Er bare et forsøk i første omgang,men skal muligens sette på ny folie etterhvert. Må gjøre det litt mere ordentlig,var litt fort gjort det som sitter der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ja, det gjør jeg! Bil kjører du?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Knalltøff med de hjula og lyktefilmen. Herlig med litt kontraster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 nice... hva slags lyktefilm har du brukt? Lamin-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 M-tech merke i grillen,pleier vel å være litt mindre? Også er det vel ikke riktig montert (riktig plassering) Eller tar jeg helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 nice... hva slags lyktefilm har du brukt? Lamin-X Ja,det er den jeg har brukt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 M-tech merke i grillen,pleier vel å være litt mindre?Også er det vel ikke riktig montert (riktig plassering) Eller tar jeg helt feil Det er ikke umulig...helt ærlig så har jeg ikke så peiling på sånne ting Men forrige eier har byttet ut de blanke orginalgrillene med matt svarte,så ikke umulig merket sitter feil/det sitter et annet merke enn det orginale.... Hvor skal det sitte i tilfelle?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja, det gjør jeg! Bil kjører du?! En grå Mini Cooper S. Og det merke der satt ikke på bilen orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja, det gjør jeg! Bil kjører du?! En grå Mini Cooper S. Og det merke der satt ikke på bilen orginalt. Ok,hehe....der ser du! Har vært "Honda-mann" i 6-7 år jeg,så er ikke like "på nett" når det gjelder BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 ååååå, mister mister, sett bilen din hver fredag når jeg kommer hjem fra jobb, og sikler like mye hver gang.På tide at du viser godtfolket bilen din! flott, liker lysa, nice touch! Hehe,hvor har du sett meg da?! Pendler mellom Elverum og Hamar hver dag så...... Du likte lysene ja?! Er bare et forsøk i første omgang,men skal muligens sette på ny folie etterhvert. Må gjøre det litt mere ordentlig,var litt fort gjort det som sitter der nå sett deg mellom der da.. pendler mellom rena og lillehammer, men hedligvis ikke hver dag. Evnt kan du vurdere film på innsiden, men syns detta funke som snus! hva med sort tak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 ååååå, mister mister, sett bilen din hver fredag når jeg kommer hjem fra jobb, og sikler like mye hver gang.På tide at du viser godtfolket bilen din! flott, liker lysa, nice touch! Hehe,hvor har du sett meg da?! Pendler mellom Elverum og Hamar hver dag så...... Du likte lysene ja?! Er bare et forsøk i første omgang,men skal muligens sette på ny folie etterhvert. Må gjøre det litt mere ordentlig,var litt fort gjort det som sitter der nå sett deg mellom der da.. pendler mellom rena og lillehammer, men hedligvis ikke hver dag. Evnt kan du vurdere film på innsiden, men syns detta funke som snus! hva med sort tak ? Har vært inne på tanken....jobber som billakkerer selv,så er ikke noe pes hvis jeg ikke blir fornøyd.....da er det bare og lakkere det hvitt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Meget flott Touring! Men får deg noen felger Kjipt å kjøre rundt med stålfelger... Just mine to øre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Meget flott Touring! Men får deg noen felger Kjipt å kjøre rundt med stålfelger...Just mine to øre... Stålfelger ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ser jo ikke hvordan felgene ser ut på litt avstand når de er sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå