Gå til innhold

Min "hvite perle!" E46 320D Touring

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ååååå, mister mister, sett bilen din hver fredag når jeg kommer hjem fra jobb, og sikler like mye hver gang.

På tide at du viser godtfolket bilen din! flott, liker lysa, nice touch! :)

Hehe,hvor har du sett meg da?! Pendler mellom Elverum og Hamar hver dag så...... Du likte lysene ja?! Er bare et forsøk i første omgang,men skal muligens sette på ny folie etterhvert. Må gjøre det litt mere ordentlig,var litt fort gjort det som sitter der nå :oops:

1un6m750rs55jvx5c9g3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech merke i grillen,pleier vel å være litt mindre?

Også er det vel ikke riktig montert (riktig plassering) Eller tar jeg helt feil :)

Det er ikke umulig...helt ærlig så har jeg ikke så peiling på sånne ting :oops: Men forrige eier har byttet ut de blanke orginalgrillene med matt svarte,så ikke umulig merket sitter feil/det sitter et annet merke enn det orginale.... Hvor skal det sitte i tilfelle?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå, mister mister, sett bilen din hver fredag når jeg kommer hjem fra jobb, og sikler like mye hver gang.

Hehe,hvor har du sett meg da?! Pendler mellom Elverum og Hamar hver dag så...... Du likte lysene ja?! Er bare et forsøk i første omgang,men skal muligens sette på ny folie etterhvert. Må gjøre det litt mere ordentlig,var litt fort gjort det som sitter der nå :oops:

sett deg mellom der da.. :P pendler mellom rena og lillehammer, men hedligvis ikke hver dag.

Evnt kan du vurdere film på innsiden, men syns detta funke som snus! :)

hva med sort tak ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett deg mellom der da.. :P pendler mellom rena og lillehammer, men hedligvis ikke hver dag.

Evnt kan du vurdere film på innsiden, men syns detta funke som snus! :)

hva med sort tak ?

Har vært inne på tanken....jobber som billakkerer selv,så er ikke noe pes hvis jeg ikke blir fornøyd.....da er det bare og lakkere det hvitt igjen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...