ZhilleN Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Grom E46 touring! Alt var perfekt, helt til øya mine så hvem felger som satt på, desverre så er ikke jeg fan av helt svarte felger, blir liksom litt "dødt" og se på, etter min mening, hadde du derimot gått for Hartge, BBS CH eller lignende, eller gamle alpinafelgene tror jeg hadde fått et rått utsende på denna tralla her, alle har jo sine meninger selvfølgelig.. Ellers var alt helt perfekt! Synes M merket ble passelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Jeg så bilen din utenfor stensby her om dagen, så bra ut ja! Felgene ser også bra ut irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 gammle bilen min jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 slik så den ut når jeg hadde bilen... må si jeg ikke er noen stor fan av m merket i grillen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 flott bil men veldig kjipe felger! m merket er vel heller ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Møtte deg rundt 17-18 tiden idag, du kjørte mot elverum "sørfra" Pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå