Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Kennethe34 - har koblet den på returen! koblet den etterfuelrailen, på slangen mellom !

hmm.. det hørtes høyt ut.. MÅ få montert bredbåndslambda !! forige eier av kittet, sa han kjørte på 3bar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja. åssen kompressor er det? holder vell med orginal BTR når du har 520?!

trur det er en vortech. var i kontakt med ess tuning, sendte de noen bilder. de trudde kanskje det var ett ombygd ess kit fra de. det står stemplet ess på branketten iaff.

vet ikke hvorfor btr er skiftet. er det noe måte å teste b trykk på, eller må jeg kjøpe justerbar btr som du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange liter pr time er bensinpumpa di spesifisert til å levere?

Ingen anelse faktisk.. Vurderer sterkt nå å kjøpe kraftigere pumpe.. Å se om det hjelper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe måte å teste b trykk på, eller må jeg kjøpe justerbar btr som du da?

er ikke helt sikker, enklest er vell med Justerbar BTR!? er ikke heeelt ekspert på dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange liter pr time er bensinpumpa di spesifisert til å levere?

Ingen anelse faktisk.. Vurderer sterkt nå å kjøpe kraftigere pumpe.. Å se om det hjelper!!

Var en som påsto at din er mer enn bra nok sist jeg spurte, men jeg ville nå kjøpt en annen hvis jeg var deg ja.

Mener å ha sett en sånn Walbrokopi på brukten her. Har en sånn på min og jeg får iallefall nok fuel.

Edit:

link til billig pumpe

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29314160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve det ! var ute å lufta en tur istad å.. kjørte på ca 3.8 bar, å når jeg ga på fult, virka det som den holdt igjen, men når jeg letta litt på gassen, gikk den bedere! så, tror nok feilen er noe med bensin trykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men men. får legge ut litt bilder jeg knipsa i dag da!

etter vi ble lei av å sku på Bimmern, bestemte vi oss spontant for å kjøpe noen spaybokser å spraye Banebilen til en kompis Matt svart! lite avbrekk fra all den kløinga i hue av denne Bimmern !! :)

Ble faktisk ganske bra resultat!

yt3lxderzbvtq09balxp.jpg

nlkqxbyzlksnx5hlrvjh.jpg

tl0qaqcs8kmgt5n2byg0.jpg

ejt29n3v1rqbljjjrce3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...