liffi Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Da var Ny Clutch innkjøpt:) så da blir det nok bra! utøserlager blir selfølgelig også byttet, da dette klakker endel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 hvor mye senk er det på denne 525en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Det husker jeg faktisk ikke!! kan sjekke vognkortet i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Da var Clutch å Byttet:) samt utløserlageret. litt deilig å slippe den klakkinga!! MEN.... Svinghjulet er jo totalt utslitt da! Blått, å det lyder ikke så bra. men, får vell bare kjøre med det litt. holder vell ut vinteren. så får vi se hva slags planer blir etter vinteren med denne doningen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Som jeg nevnte på PM, så tror jeg Scoot (Magnus) bytta fjører på den, for tror ei eller to bakfjører var knekte når jeg solgte den til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 kan nok være. skal se på det til uka. tror demperen bak er gåen nå, å Bærekula H.F er totalt gåen:p så skal til gs i morgen å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Da var ny Diff montert:) Litt bedere å kjøre nå. blir heldigvis IKKE brukt mye nå i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Vanvittig rå e34! Kunne hatt denne ja Og uff, imprezaen ser ikke ut uten spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Da kan jeg røpe at jeg slapp å bytte fjøra, fordi det var topplageret på demperen bak som var gåent burny ;D Demperen stod nesten gjennom seteryggen når jeg kom hjem etter å ha henta den hos deg ;p Så det er fortsatt Apex fjørene som står på med mindre du har bytta, liffi! *savnepåbimmern* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Har ikke byttet nei:) men blir vell noe etter vinteren. er slakke endeledd foran, å noen foringer som begynner å bli slitne. så må ta en runde under den når snøen begynner å gi seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Bra det finnes flere felger her i verden:) Lå en Kamakaze kant gjemt under snøen gitt:( Noen som tror dette kan fikses?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Jeg vil tro at Oslo Felgretting kan sveise denne og rette den, den er rimelig stygg, men fikk gjort samme jobben da jeg sprakk ene Borbet felgen min! er lov å håpe, nå ser jeg også Oslo felgretting tilbyr lakkering! Denne skaden ble rettet og sveiset, ingen kast eller noen problemer med felgen i ettertid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 di skulle ha 3000 for det. felgen er ikke verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 3000kr ???? Det var dyrt! Betalte 650,- den gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå