rolfi Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 BBS-hjula er punktert I tillegg ble bilen så satans lav med de. Fronten løsnet flere ganger til dagen Fronten er vel ikke det vanligste, men tror ikke den er sånn driiitsjelden heller. Tok ikke lang tid fra jeg la ut en Ønskes Kjøpt-annonse før jeg fikk PM ang. denne.
Frode D Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 BBS front på E30 har jeg aldri sett før, men den satt som et skudd
rolfi Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 BBS felgene ? Naaa. Kjøpte de for å ha de på E21n, så de er egentlig ikke til salgs. Om det ikke kommer et høyt bud
rolfi Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Takk for alle kommentarer forresten
rolfi Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Og der var vel slutten for bilen... Ble påkjørt og Mandag kveld av en bobil som kom forbi på høyresida over et sperrefelt og la seg inni siden på bilen. Jeg snirta midtdeleren på motorveien i tillegg. Håper bilen fikses, men det er det vel dårlig sjans for med tanke på bilens verdi og reparasjonskostnader. Forskjermen ser jo alle er totalvrak, høyre framdør er bulkete og oppskrapet, bakdøra er bare oppskrapet, panseret flasser lakk etter skjermen har blitt klemt inni der, den ene felgen jeg traff midtdeleren med har en bulk, de to på høyresiden er oppskrapte, dekket høyre foran er ødelagt osv. Så på høyresiden er altså bilen oppskrapet fra bakhjul og helt fram på forskjermen.
Heimstad Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Be om kontantoppgjør, samt at du beholder vraket. Det tror jeg du kommer best ut av, hvis ikke du får en vannvittig god pris hos forsikringa.
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Neeeei, denne bilen som var så nydelig... Helvetes campingbil!
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Blir for dumt å vrake en E30 pga en forskjerm og noe småtterier. Kjøp vraket av forsikringa og lag bil av det igjen. Kanskje en rat?
NeonMuffler Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 easy fix:) få taksert og hent pengene og fiks bilen. klart det er surt men den skaden der lar seg lett fikse
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 fikk du tak i føreren av bobilen? politiet har kontaktet han?
rolfi Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 fikk du tak i føreren av bobilen?politiet har kontaktet han? Han ringte meg igår, så det er iallefall i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå