Gå til innhold

Bilde av den nye Alpina B5!

Share

Anbefalte innlegg

Ligger flere bilder her samt litt info. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=403808 Må si den ser vedlig fin ut, selvom jeg synes frontfangeren kunne vært litt annerledes. Passet ikke helt synes jeg.

attachment.php?attachmentid=403217&d=1277984439

Jeg har normalt stor respekt for Alpina, men dette designet likte jeg ikke. Som Ove Kvam i BMWCCN´s forum påpeker bør store biler heller ikke ha en lys farge og spesielt ikke være hvite iom. at fargen forsterker det visuelle inntrykket av overflatenes størrelser... bilen virker oppblåst. Jeg likte heller ikke frontfangeren som mest av alt minner om fangeren på en Golf... bare at Golfens fanger er finere... :roll:

jam8bgysulwmlovqr6ik.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontfangeren er jo den samme som sitter på di vanlige F10-F11 (uten M-pakke). Eneste forskjellen er at Alpina i kjent stil har slengt på ei leppe nederst på fangeren.

Ellers må jeg si at jeg syns bilen ser knallstilig ut :D

Ser ikke noe galt i hvitfargen, heller ikke at den får bilen til å se større ut. Jeg liker store biler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontfangeren er jo den samme som sitter på di vanlige F10-F11 (uten M-pakke). Eneste forskjellen er at Alpina i kjent stil har slengt på ei leppe nederst på fangeren.

Det grunnleggende designet er det samme ja, men fangerne gir allikevel et ganske så forskjellig uttrykk. Jeg liker heller ikke "sveiseskjøten" ved overgangen til den nedre delen av fangeren på Alpinaen.

1ovpbjcoqmweggkugek8.jpg

g1tj5d8l5swcek06ew8w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det står "alpina" på fangeren så blir det fint synes jeg :P

Synes det er kult at de har kjørt utelukkende samme design på fangerene i alle(?) år, på tross av en forholdsvis kantete og ganske "stiv" design.

Èn gang Alpina, alltid Alpina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en F10 bak meg hjem fra jobb her i stad og fanken for en deilig og rå bil det er! Den Nye Alpinaen ser jo ganske så rå ut men ikke så tøff som de forrige modellen synes jeg! Mye av dette kan nok skyldes at F10 er nokså tøff i utgangspunktet, blir sikkert vanskelig å gjøre den tøffere uten at det skal ta helt av :)

Har forøvrig ingen problemer med denne bilen i hvit, har i grunnen veldig sansen for nyere hvite biler! Ikke særlig praktisk farge i tillegg til at det er en mote greie som vil senke prisen på vogna en gang når det ikke så så stas lengre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig praktisk farge i tillegg til at det er en mote greie som vil senke prisen på vogna en gang når det ikke så så stas lengre :roll:

Det er jo bra! Så den kommer fortere ned på ett nivå som jeg kan leve med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra! Så den kommer fortere ned på ett nivå som jeg kan leve med :lol:

Hehe! Det er jo sant det men jeg må få legge til at da tenkte jeg på litt mer på alle biler generellt :) En Hvit F10 Alpina vil nok ikke være så mye billigere enn alle andre farger tror jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...