-Martin- Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Fine bilder det gitt! Jaggu var jeg nærme den SI'n!
carlhaakon Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Jeg prøvde og ikke slippe han forbi, det var ikke sukksess nei. kjørte bra du -Martin-
-Martin- Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hehe! Ja det kom noen horn ut av panna ganske fort I tillegg kunne jeg ikke la dama slippe unna med bare kosekjøring...
Robin Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Fint treff Aldri kjørt nye sløyfa på vålerbanen før, likte den godt. Fikk dessverre ikke mange runder pga bremserklosser tok slutt. litet filmklipp innenfra bilen, ikke den helt enorme kvaliteten på filmen men.Prøvde å lage denne delen av banen i track profil på race chrono programmet på tlf, men fikk det ikke til å fungere ordentlig, hvis noen har en fungerene track profil til denne delen og gjerne også "hele" banen hadde det vert fint om du kunne lakt det ut på nettet eller sendt det eller noe.
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Prøvde å lage denne delen av banen i track profil på race chrono programmet på tlf, men fikk det ikke til å fungere ordentlig, hvis noen har en fungerene track profil til denne delen og gjerne også "hele" banen hadde det vert fint om du kunne lakt det ut på nettet eller sendt det eller noe. Jeg har, men så lenge du har loggen er det jo bare å gå inn og sette start/stopp-linje, samt kanskje tilpasse bredden på linje litt slik at det ikke krasjer med noe i depot f.eks. Ser du bruker 2. endel steder hvor jeg kjører tredje, f.eks i den lange høyresvingen helt på andre sida - lønner det seg for din del?
jonr- Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 tror han sleit med kjølingen på kompressoren sin også. var nok litt fort varmt ja, men helt på slutten ble det en del bedre med feste osv Jeg sleit veldig med kjølingen allerede etter 1. runde. Oljetemp og vanntemp var aldri over 110, men innsugstempen var nok ekstremt høy, uten at jeg hadde mulighet for å måle den. Er det noen som tilfeldigvis har en film der de ligger foran/bak meg? Evt. film fra sidelinja. Christian Krognes kjørte bilen min noen runder og det føltes villt ut som passasjer.. HAdde vært gøy om hans kjøring ble fanget på film. Han hadde 170-180km/t gjennom sjikanen.... Og min bil har laaangt fra noe "go-kart" understell. (Jeg tok selv den sjikanen i 130-140 og syntes det var helt på grensen) . hehe. Hva hadde dere gjennom sjikanen? Og for de som ikke vet: (klippet fra møller motorsport hjemmeside) Christian Krognes (19) er teamets fjerdesjåfør (Møller bil). Christian har flere NM-titler i gokart og har vært tatt ut til "Bilsporttalentet" to ganger, og er ansett som et av de største talentene i Norge. "
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Han hadde 170-180km/t gjennom sjikanen.... Og min bil har laaangt fra noe "go-kart" understell. (Jeg tok selv den sjikanen i 130-140 og syntes det var helt på grensen) . hehe.Hva hadde dere gjennom sjikanen? Øhh? Er det overgangen fra nye delen til gamle du mener? Isåfall tror jeg ingenting på de hastighetene.
jonr- Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Han hadde 170-180km/t gjennom sjikanen.... Og min bil har laaangt fra noe "go-kart" understell. (Jeg tok selv den sjikanen i 130-140 og syntes det var helt på grensen) . hehe.Hva hadde dere gjennom sjikanen? Øhh? Er det overgangen fra nye delen til gamle du mener? Isåfall tror jeg ingenting på de hastighetene. Mener stedet rett etter langstrekken.. Langstrekken før "heste-sko" svingen. EDIT: Jeg kan jo ha tatt feil, men en kompis sjekket da jeg kjørte og han sa jeg hadde 140. (han kan jo ha sett feil). Jeg sjekket da CHristian kjørte og jeg er nesten bombesikker på at jeg faktisk så nåla være over 170 da han kasta bilen igjennom sjikanen. Ingen andre som målte som kan komme med tall?
316 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Jeg satt på med en 911 RS der i fjor, og hvis vi snakker om samme sjikane så tror jeg på hastighetene du snakker om...
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Jeg tenker det kun er en sjikane på den layouten dere kjørte. Den er rett etter langstrekket. Sånn til sammenligning har jeg ca 110 på det laveste der (eg får jo bare 150 før bremsing også). Nå er ikke jeg eller bilen min rask, men jeg mener det var snakk om at Corvetten til Alhaug på slicks hadde ca 160. Hvis gatebilen din matcher den, så er det bare å bøye seg i støvet.
jonr- Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 det er den jeg mener.. Hva hadde du igjennom der, Hagenisse?
316 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Hvis jeg finner igjen den tråden jeg lagde etter jeg satt på med den Porsche'n så mener jeg bestemt at jeg skrev hva vi hadde gjennom sjikanen... Det var i hvertfall mer enn jeg trodde skulle gå bra
316 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Her er den. Vi hadde over 170 på nåla på strekka FØR sjikanen, vet ærlig talt ikke hvor mye han bremsa før/gjennom men det var ikke mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå