Gå til innhold

Kjør pent

jonr
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes filmen blei litt for drøy for meg men det er absolutt det som må til! Her har de jo tatt utgangspunkt i det værste som kan skje, selv om de fleste i filmen kjørte livsfarlige drittbiler uten noe som helst sikkerhet. Jeg kjører for det meste som normale folk gjør, liker meg på fartsgrensen jeg! Har ikke særlig sansen for å drive med sånn kjøring som er på kanten av hva man tør selv følelsen av at man er lettet over at det gikk bra er ikke særlig bra. Som da jeg med fersk lapp fikk skrens i 130 km/t i moderen og fatterns nye E60 på våt vei, da tror jeg guds engler bisto den ellers så hardtarbeidene antiskrensen :shock:

Jeg kan fortsatt la meg friste til å dra på litt mer en nødvendig, men så har som oftes min kjære fru såpass myndighet at hun får stagget meg rimlig kjapt. For ikke å snakke om hvis det skulle skje noe og det skulle gå ut over henne, som de også viste til i filmen. Da hadde jeg aldri tilgitt meg selv! Og den dagen jeg skal ut å kjøre med mine egene barn i bil så skal det bli i en bil hvor det er lagt vekt på sikkerhet, så ikke bli forundret om dere ser meg i en nyere Chevrolet Tahoe, X5 eller XC90 om noen få år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...