Sanux Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 hei, har smelt foran og må bytte skjermer og panser uansett.. er det noe mer enn panser, lykter og skjermer som må byttes ? takker på forhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 tror ikke det er mer enn det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Alle duppedittene som f.eks grillen, sideblinkers (skjermer) og listene under frontlysene (skal lakkeres) hører også med. I tillegg tror jeg ikke at det vil se fint ut med facelift fanger når resten er pre-facelift. Jeg ville heller ikke ha gjort bilen om til en pre-facelift når den egentlig er en facelift. Dette høres forøvrig svært kostbart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 joda, men når jeg alikevel må ha nye skjermer, panser, lykter og grill så er det vel ca det samme? (hva annet er det enn skjermer, lys, fanger, panser og alle duppedittene som er annerledes på facelift enn på pre-facelift?) tror nok det blir et par tusen, men det koster å ha delkasko :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Med ny fanger følger bl.a. luftstyringskanalene fra fanger til motor og bremser,de er forskjellige. Men du skal bytte fra preface til facelift? eller omvendt? Eneste plusset med facelift er jo at blinklysene peker oppover, men tåkelysene på faceliften er noe av det gayeste BMW har laget - de er drittstygge. Bittesmå runde tåkelys inni plastikken ser ikke bra ut. Legg i bittelitt mer og få m-fanger foran istedenfor, fangerdekselet koster det samme,er bare luftstyringene som er dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 haha visste det var noe jeg hadde glemt skal ha mtech all around i og med at jeg tok frontfangeren EDIT: til facelift selvfølgelig, hvem gjør det motsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 EDIT: til facelift selvfølgelig, hvem gjør det motsatt? De som har litt smak når det kommer til bil Facelift er jo fæl med stor Æ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2010 haha du om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 har enda et spm, må jeg handle inn Facelift lykter eller må jeg finne facelift "look-a-like" lykter? eller er det panser + skjermer som bestemmer hvordan lykt du skal bruke? er det noe på "innsiden" som ikke vil passe (fester osv)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 har enda et spm,må jeg handle inn Facelift lykter eller må jeg finne facelift "look-a-like" lykter? eller er det panser + skjermer som bestemmer hvordan lykt du skal bruke? er det noe på "innsiden" som ikke vil passe (fester osv)? Jeg vil mene at det først og fremst er sideskjermene som bestemmer hva slags lykter du må ha... samt listen under lyktene, men det er mindre viktig i denne sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 takker trenger forsåvidt ikke kjøpe inn lyktene enda da bilen uansett ikke er kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 EDIT: til facelift selvfølgelig, hvem gjør det motsatt? De som har litt smak når det kommer til bil Facelift er jo fæl med stor Æ.... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå