Gå til innhold

pre-face til "facelift" E46

Sanux
 Share

Anbefalte innlegg

Alle duppedittene som f.eks grillen, sideblinkers (skjermer) og listene under frontlysene (skal lakkeres) hører også med. I tillegg tror jeg ikke at det vil se fint ut med facelift fanger når resten er pre-facelift. Jeg ville heller ikke ha gjort bilen om til en pre-facelift når den egentlig er en facelift. Dette høres forøvrig svært kostbart ut... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men når jeg alikevel må ha nye skjermer, panser, lykter og grill så er det vel ca det samme? (hva annet er det enn skjermer, lys, fanger, panser og alle duppedittene som er annerledes på facelift enn på pre-facelift?) :)

tror nok det blir et par tusen, men det koster å ha delkasko :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ny fanger følger bl.a. luftstyringskanalene fra fanger til motor og bremser,de er forskjellige.

Men du skal bytte fra preface til facelift? eller omvendt?

Eneste plusset med facelift er jo at blinklysene peker oppover, men tåkelysene på faceliften er noe av det gayeste BMW har laget - de er drittstygge.

Bittesmå runde tåkelys inni plastikken ser ikke bra ut.

Legg i bittelitt mer og få m-fanger foran istedenfor, fangerdekselet koster det samme,er bare luftstyringene som er dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har enda et spm,

må jeg handle inn Facelift lykter eller må jeg finne facelift "look-a-like" lykter? eller er det panser + skjermer som bestemmer hvordan lykt du skal bruke? er det noe på "innsiden" som ikke vil passe (fester osv)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda et spm,

må jeg handle inn Facelift lykter eller må jeg finne facelift "look-a-like" lykter? eller er det panser + skjermer som bestemmer hvordan lykt du skal bruke? er det noe på "innsiden" som ikke vil passe (fester osv)?

Jeg vil mene at det først og fremst er sideskjermene som bestemmer hva slags lykter du må ha... samt listen under lyktene, men det er mindre viktig i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...