Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei. Igår ble jeg kontaktet av denne "dag sindre gjerde". Han ville kjøpe en iphone som jeg selger via finn.no. Orker ikke skrive alt her, men poenget er at han prøvde å svindle meg ved å forfalske en nettbank kvittering om at han hadde overført penger til meg og ville hente mobilen med en gang. Telefonnr han brukte er : 94123911.

Han opererte med flere navn på eposten, som forøvring er d_sindre@yahoo.no . Jeg møtte denne fyren (selvom jeg visste han skulle svindle meg). Konfronterte han med alt jeg hadde funnet ut om han på forhånd, men han nektet og sa at dette var broren. Fyren sa han kunne stikke til banken for å få kvittering. Jeg sa at jeg vet at du ikke kommer tilbake fordi du prøver å svindle. Fyren stakk, og kom han tilbake ? nei. SVINDEL! Jeg ga han selvfølgelig ikke mobilen som jeg selger.

Jeg tok regnr på bilen hans, ur54779. Bilen står på John Arne Brekke, men vet ikke om dette er samme person

Kjenner jeg blir mer og mer forbannet, hvor var det du møtte denne idioten? Snakket han Ålesundsdialekt? Har begynner å få rimlig mange etter seg...

Skrevet
Blir så irritert av sånt!

Noen må finne adressen hans. Så får vi med hele bimmerforumet og kjører dit han bor. Sikkert kult for han å se ut av vinduet, når det står MAAANGE biler utenfor huset hans :D Spessielt kult når det er fullt av mørke bmw'er, og masse "glade" mennesker :D

Deles det ut longdistance premie? hihihi O:)

Skrevet
Blir så irritert av sånt!

Noen må finne adressen hans. Så får vi med hele bimmerforumet og kjører dit han bor. Sikkert kult for han å se ut av vinduet, når det står MAAANGE biler utenfor huset hans :D Spessielt kult når det er fullt av mørke bmw'er, og masse "glade" mennesker :D

Deles det ut longdistance premie? hihihi O:)

Håper det, hvertfall hvis det er Bergen det er snakk om :o Men hadde nesten vært verdt kjøreturen for å se trynet hans når han ser ut vinduet :D

Skrevet

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 6453753656

Må vel være samme person som lurte kameraten til trådstarter? Hvor vanskelig hadde det egentlig for politiet å sette opp en liten operasjon på denne fyren og funnet ut hvem han er og hvor mye han står bak. Er ikke lite penger det til slutt er snakk om hvis personen bak BMW, Audi- og mobilsvindlene er en og samme mann, har sikkert et utall andre offer også. Får håpe han en gang svindler feil person.

Skrevet
http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1202927&_cmd=similar&cb=7316.6453753656

Må vel være samme person som lurte kameraten til trådstarter? Hvor vanskelig hadde det egentlig for politiet å sette opp en liten operasjon på denne fyren og funnet ut hvem han er og hvor mye han står bak. Er ikke lite penger det til slutt er snakk om hvis personen bak BMW, Audi- og mobilsvindlene er en og samme mann, har sikkert et utall andre offer også. Får håpe han en gang svindler feil person.

Helt sikkert! 535 med 192 hk? litt feil vel..

Skrevet
http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1202927&_cmd=similar&cb=7316.6453753656

Jeg ringte purken ang denne bilen som han fyren "selger"

De bare lo å sa att folk ikke er så dumme att de gjør slik som han svindleren forlanger..... #-o

Så han får jo bare fortsette med dette styret sitt :x

Skrevet

Jeg er overbevist om at det er samme luring som er på ferde igjen...

Skrevet

Det må være mulig å få tak i denne mannen, undertegnede har prøvd å spore han opp. Men uansett hvem tråd jeg drar i ender jeg opp med en haug med telefonnummer som ikke fungerer. Ringer jeg derimot det nummeret som står oppgitt i annonsen på den første bilen i denne tråden svarer han om nummeret er ukjent. Men ikke om jeg ringer med eget nummer....

Noen her som virkelig vil finne han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...