Saltkjelen Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Syns du heller bør gå for org. LCI lykter Morgan. Hva med å lakke bilen i sepang bronze?
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 sparkling graphite grey med svarte detaljer å tonede ruter, samt carbon splitters å hekkdiffuser... evt svart tak kanskje Så klasker du på Forgiato Quinto i 20"
Morgan GS Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Syns du heller bør gå for org. LCI lykter Morgan. Hva med å lakke bilen i sepang bronze? Fine de org LCI lyktene ja men liker ikke ledninger jeg ...hehe så blir nok avgjort ved montering hva som tar seg best ut eller lar seg gjøre . Fikk en link til ombygning her inne , men lurer på om det er kun for USA bil eller alle ?? Har du bilde av bil med slik farge da ?? Redd for at den ender opp hvit asso , er mye jobb å bytte farge om jeg skal gjøre det på en slik bil ,må nesten ta alt da om jeg event skal gjøre det . Har jo en del som skal gjøres fra før av på bilen kan du si ..hehe
Morgan GS Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 sparkling graphite grey med svarte detaljer å tonede ruter, samt carbon splitters å hekkdiffuser... evt svart tak kanskje Så klasker du på Forgiato Quinto i 20" Snu felgsenteret feil vei eller hmmm
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Tror nok bare det er en stooor felg, de leveres jo opp til 26". Masse feite hjul på http://www.forgiato.com
Morgan GS Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Mye gromt der ja har fått begynt å henge på litt M3 eksos(bakre del ) , må punkte på nen bolter til oppheng og lage en Y til røret fra motor. Y- kommer ikke på før motor er på plass
Morgan GS Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Da fikk jeg endelig tak i denne carbon leppe , Denne er ikke helt ulik Vorsteiner sin , litt mindre forskjeller er det men kan leve med det
StigJ Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Synes Marrakersh-brun er en flott farge, som veldig få har virker det som. Skulle akkurat til å foreslå den fargen selv. Den er digg!
Superbeetle Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Jeg digger marrakersh-brun selv.... på bilder... I sollys syntes jeg den såg bæsjebrun ut...
Morgan GS Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Blir hvit folkens , orker ikke bytte farge på denne nå . men skal love å lage en grom bil for det da ... En ting er sikkert en grom 320D vil det bli uansett ..
Superbeetle Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Hvit blir nok bra! Jeg er iallefall ikke lei hvite bmwer ennå! Det gjelder bare å få den til å skille seg fra mengden! Den forrige E46en var HELT perfekt i mine øyne
RoaldJ Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 den logoen på felgkanten drog jeg og madammen kjensel på jam..
JE Motorsport Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Hvit E92 coupe er veldig riktig, hvis ikke er denne nye original fargen helt rå. Frozen grey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå