Gjest Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Tenkte å legge ut noen bilder av bilen min da jeg endelig har fått sammen kjerra etter litt småfiksing her og der. Bilder øverst og litt tekst under Meg å en kompis sin m3, noen kjenner den kanskje igjen, monicaM3 sin gamle. (tror det var det hu kalte seg) Legg merke til stickeren i bakruta, "I hate your fake wheels" bare måtte hehe. Litt info: er en 93mod 325i som ble importert i 06 men stått parkert og ble ikke førstegangsregistrert før 10/08, da jeg kjøpte den. Skulle egentlig ikke ha cab men kom over denne til en grei pris så ble cab likevel Av utstyr er det ikke noe spesielt, men blant annet svart sportskinn interiør, mtech ratt, setevarmere, alarm, halvautomatisk tak, hifi høyttalere, 8" integrert sub, xenon i nær og tåkelys, angeleyes, full mtech pakke + noe mer men. Da jeg kjøpte den var den dønn orginal, bortsett fra noen 17" m double spoke replica felger. I vinter har den gjennomgått en liten småservice med bytte av diverse slitedeler som bremser, nytt senkesett (ta-technix), foringer og noe småtteri. Var også litt uheldig i vinter da ei dame rygga på meg så bakfangeren sprakk og uka etterpå så grøfta jeg litt etter en liten ukontrollert sladd. Det resulterte i en litt fillete framfanger. I -30 grader så sprekker plastikk fort fant jeg ut. I april stakk jeg og en kompis til stavanger (140mil tur-retur) å hentet et par BBS RC 035 og et par med BBS RC 038. Det vil si 8x17et20 og 9x17et22 Har ingen skikkelige bilder ennå da en kompis av meg er ganske treg til å redigere bildene etter shooten så får bli en god blanding av mobilbilder sålenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Style 5 er aldri feil på e36. Nydelig bil, pen senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 fresh:P hehe har egentlig ikke syns no særlig for e36 cab men denna var fin:) og bbs med sånn senk blir jo ikke helt feil det heller:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Så deg i byen på søndag. Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Veldig pent med de felgene! Hva slags dekkdim kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 takktakk kjører 215/40 rundt og ja det skurer i blant hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 jeg er ikke noe fan av e36, men denne var knallpen. bra senk og felgvalget var en innertier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Rett og slett en nydelig bil! Felgvalget er som det blir sagt en innertier og touchen med gullskruene var prikken over i'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 10 av 10 her! Nydelig bil, digge felger. Perfekt stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Strøken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Meget pen cab! Men du bør flytte skiltet foran og kanskje få på sota blink hele veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Behold orange blinklys. Jeg synes vertfall det er gull på sort E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Nice Sett bilene deres i hamar noen ganger ja. Eneste å sette fingeren på var skiltet foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Henger meg på at skiltet må settes på rett plass, men det er også det eneste jeg har å sette fingeren på, som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå