Gå til innhold

Min e36 325i Cab BBS Style 5`s. Bildeupdate s. 3!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å legge ut noen bilder av bilen min da jeg endelig har fått sammen kjerra etter litt småfiksing her og der.

Bilder øverst og litt tekst under :)

dzrxay01pp7tnps39ezs.jpg

qkvfw810pu51060e76lo.jpg

5rm5y90ug3xi389jzn2k.jpg

fk81syoqu9c1jlxniz57.jpg

Meg å en kompis sin m3, noen kjenner den kanskje igjen, monicaM3 sin gamle. (tror det var det hu kalte seg)

vfivcs03j28g9945qqve.jpg

31hfihp0jwh2h3wyaj1i.jpg

80w8hcneqxg6oo6oiys3.jpg

ix8ijg5peua7jh0huhke.jpg

s3uvrxo6kkqy0vxbf9ul.jpg

Legg merke til stickeren i bakruta, "I hate your fake wheels" :lol: bare måtte hehe.

umsxexuk80ow5eu3sh2b.jpg

Litt info: er en 93mod 325i som ble importert i 06 men stått parkert og ble ikke førstegangsregistrert før 10/08, da jeg kjøpte den. Skulle egentlig ikke ha cab men kom over denne til en grei pris så ble cab likevel :) Av utstyr er det ikke noe spesielt, men blant annet svart sportskinn interiør, mtech ratt, setevarmere, alarm, halvautomatisk tak, hifi høyttalere, 8" integrert sub, xenon i nær og tåkelys, angeleyes, full mtech pakke + noe mer men. Da jeg kjøpte den var den dønn orginal, bortsett fra noen 17" m double spoke replica felger.

I vinter har den gjennomgått en liten småservice med bytte av diverse slitedeler som bremser, nytt senkesett (ta-technix), foringer og noe småtteri. Var også litt uheldig i vinter da ei dame rygga på meg så bakfangeren sprakk og uka etterpå så grøfta jeg litt etter en liten ukontrollert sladd. Det resulterte i en litt fillete framfanger. I -30 grader så sprekker plastikk fort fant jeg ut. I april stakk jeg og en kompis til stavanger (140mil tur-retur) å hentet et par BBS RC 035 og et par med BBS RC 038. Det vil si 8x17et20 og 9x17et22 :) Har ingen skikkelige bilder ennå da en kompis av meg er ganske treg til å redigere bildene etter shooten så får bli en god blanding av mobilbilder sålenge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...