Saltkjelen Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Vurderer å selge godbilen til fordel for annen bil. Bilen har rullet 168.000km hvor jeg kan fremvise all dokumentasjon på hva som er kjøpt og gjort med bilen til enhver tid siden 40.000km (tykk perm) da bilen kom til Norge i 2002. Bilen har før den havnet i Norge vært i hjemlandet, Tyskland. Bilen fremstår idag som svært velholdt, men det er dog ikke til å stikke under en stol at diverse parkeringsbulker og småriper også har funnet vei til denne bilen. Utover dette er bilen pen i lakk og interiør. Hverken klimapanel, stereo eller instrumentpanel har pixelfeil. Bilen har, i mitt eie (siden tidlig. 2008) blitt godt påkostet i form av diverse stasj og diverse vedlikehold. Det har i senere tid blitt blandt annet byttet toppdekselpakninger, knirkeforinger på bakakselen, dynamo, bremseklosser, slitasjevarsler etc. Siste service er foretatt 11.02.2010 (161911km) hvor det ble skiftet olje og tilhørende filter. Listen over påkost er lang, men for å nevne noe av det viktigste er det påkostet blandt annet elektriske komfortseter i skinn med E60 nakkestøtter, 19" GS silvetrack "BBS Le Mans", 17" vinterdekk, 50/50 Supersport senkesett, M5 bagasjelokk-spoiler, instrumentringer, velour mattesett, Hella facelift front, side og baklykter i LED og M-fangere foran og bak. Sistnevnte er nylig kjøpt og er således ikke lakkert eller montert, men dette medfølger bilen om ønskelig. For å nevne noe av utstyret innehar den CD-veksler, el-takluke i glass, 4-el vinduer, grønt felt i overdel av frontrute, edeltre interiør, M-sportsratt i skinn etc. Dersom kjøper ønsker Rondell-felgene som er avbildet tidligere i tråden kan disse erstattes med 19" Silvertrackene. Sjekk diskusjonstråd for øvrig informasjon/bilder: viewtopic.php?f=6&t=102190&p=1654183#p1654183 Interessenter kan kontakte meg på tlf. 47300869 eller mail saltkjel@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Det er i grunn vanskelig å prissette da det er altfor få til salgs, men selger ikke for en slikk og ingenting. Bud over 180 000, men andre seriøse og relevante bud vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 skal du selge go bilen !? da er jeg spent på hva som blir det neste Løp å kjøp folkens, denne mannen er pedant på bilholdet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 skal du selge go bilen !? da er jeg spent på hva som blir det neste Løp å kjøp folkens, denne mannen er pedant på bilholdet sitt! Jeg er for å være helt ærlig ikke sikker Richie, men kommer det ett relevant bud så forsvinner den, hvis ikke blir den beholdt. Jeg er veldig glad i denne bilen og motoren er, etter mitt syn, helt fantastisk. Har for å være ærlig snust litt på E39 M5.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Har for å være ærlig snust litt på E39 M5.... Hoho.. Nå liker jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Var litt småinteressert men så skriver du bud over 180 000 ,- så da må jeg nok glemme det! En 12 år gammel BMW til nesten 200 000 er uaktuelt for fruen uansett hvor strøken den er Det er konebil til henne jeg prøver å finne så hu må ha et ord med i laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Var litt småinteressert men så skriver du bud over 180 000 ,- så da må jeg nok glemme det! En 12 år gammel BMW til nesten 200 000 er uaktuelt for fruen uansett hvor strøken den er Det er konebil til henne jeg prøver å finne så hu må ha et ord med i laget Og vitsen med det innlegget var? Du har jo allerede helt på egenhånd fastslått at du ikke skal kjøpe denne bilen.. Sett mange dårlige forsøk på pruting, men dette tok kaka. Kjøp en Fiesta til kjerringa hvis du ikke vil betale for en premiumbil i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Bilen er ikke til salgs lengre uansett så det får gå. Det florerer ikke av 535i og da spesielt versjoner som har full historikk og som er tatt godt vare på. Som du sikkert også så, så stod det følgende "Bud over 180.000kr, men andre seriøse og relevante bud vurderes". Føler heller ikke at jeg må forsvare prisen jeg har (hadde) satt på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå