NBCustom Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 noen som veit hva den sangen heter der han løper i starten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 noen som veit hva den sangen heter der han løper i starten? Vangelis - Chariots of fire Hører mye på denne om dagen : http://open.spotify.com/track/5tQzwLj3WIEMFf7vForYx5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sponix Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Jeg har docking stasjon og Iphone 4 med Spotify Premium. Funker perfekt og ha over 2000 sanger i bilen Blir ikke lei da, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 noen som veit hva den sangen heter der han løper i starten? Vangelis - Chariots of fire Hører mye på denne om dagen : http://open.spotify.com/track/5tQzwLj3WIEMFf7vForYx5 supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Jeg har docking stasjon og Iphone 4 med Spotify Premium. Funker perfekt og ha over 2000 sanger i bilen Blir ikke lei da, vettu. Blir ikke det dyrt i lengden da? Mtp på at du streamer over nettet på tlf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Jeg har docking stasjon og Iphone 4 med Spotify Premium. Funker perfekt og ha over 2000 sanger i bilen Blir ikke lei da, vettu. Blir ikke det dyrt i lengden da? Mtp på at du streamer over nettet på tlf? Han gjør ikke det vettu, så lenge han har premium. Da bare lastes sangene ned på telefonen(kan også gjøres på data'n) og sangene kan spilles av offline. Genialt. Gjør dette selv, med min X10 mini og Nokia N8. Funker som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 ELLER så har du datatrafikk deal med leverandøren din, koster meg max kr 6 i døgnet blir jo180 kr mnd men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Og for oss som hverken har internett abonomang mtp. spotify streaming på telefonen eller fancy spiller med aux eller usb så har man YouTube downloader som tar lydsporet fra youtube videoer som du da kan legge på en CD og fyra av i bilen :=) http://download.cnet.com/Free-YouTube-D ... 19434.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Og for oss som hverken har internett abonomang mtp. spotify streaming på telefonen eller fancy spiller med aux eller usb så har man YouTube downloader som tar lydsporet fra youtube videoer som du da kan legge på en CD og fyra av i bilen :=)http://download.cnet.com/Free-YouTube-D ... 19434.html den har jeg leita lenge etter takk kan ikke ha så mye fancy dritt i en gammal bil vett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=x10ZEbpfrU4 Gianni kosta - crazy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Joddski, Vinni & Lard Vaular - Nord mot Sør Paperboys - One Day Paperboys - Tomorrow Chuck Berry - Memphis Tennessee Gun - Word Up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Til dere som sier det er fancy shit som trengs for og bruke spotify på tlf og streame til stereoen, kjøp dere en nokia trenger ikke være så dyr, N8 for eksempel er en billig telefon, kjøp spotify premium, lag dere en spille liste og last den ned til offline mode hjemme på nettverket deres, trenger ikke ha noen fancy spiller for detta, du bruker bare fm senderen på tlf, velger en frekvens det ikke er noen kanal på fra før og trykker play, kan du bruke radio fra krigen om du vil og få klare signaler uten noen ekstra møkka kabler hengende ! gjør dette selv med min n97 og er strålende fornøyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Teddybears Sthlm - Hey Boy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Teddybears Sthlm - Hey Boy Evnt. Teddybears Sthlm - HipHopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå