Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, isfront, riegerfront og mtech 2? Hva mer? Jeg kan nå kjøre alpina, mtech 1 og hartge blant annet... Liker utvalget jeg ;)!

Skrevet

og infinity haha :P inne på noe der ja, men smak å behag :) mtech 2 er det fineste man får på en e30 spør du meg :) syns også facelift frisker opp fronten med finere spredere osv jeg da ;)

Skrevet

Er definitivt finere spredere ja, men hvis jeg absolutt MÅ ha Mtech 2, noe jeg absolutt ikke MÅ, så kan jeg bare kjøpe en Mtech 2 front som er tilpasset preface frontplate.

Skrevet
Hva er vitsen med å bygge om til facelift for noe annet da? :lol:

fordi facelift er finest uansett :P men ikke kjøp alpina front, det ser bare ut som en e30 med ettermontert snøplog ;)

Skrevet

Hvis resten ikke er riktig så ser det ut som en snøplog, ja... Hvis jeg får senket bilen nok, så går det. Uten at fronten blir en hindring, selvfølgelig.

Skrevet

facelift front + preface hekk er i hvertfall = ræv!

enig med deg 316, menkunne jeg kommet med et tips ? skjær ut den utsparinga i leppa, ser bedre ut en hullene som er der - som gir en vis bane bil følelse. funksjon over form. men skal bli gøy å se hvordan denne blir til våren :wink:

Skrevet

Blir det ikke seende rart ut å skjære ut hele utsparinga? Men takk for tipset, kan hende det blir litt mye banepreg ja. Må vel uansett lakke den svart da den den er grå.

Skrevet

Trivelig å høre! Skjønte du at det var han eller kjenner du han? :P Få rævva i går så den kommer snart, hvor lang tid pleier det å ta? Mandag, tirsdag, onsdag så er den der? Da antar jeg at han er ferdig med alt det andre, håper i allefall det :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...