Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nice, de der felgene er nesten hakket råere enn RS om du slipper bilen litt ned, RS er så oppbrukt :P

Ja! Det mener faktisk jeg også! Tror det kan bli skamrått.. Og ja til deg, Markus! :mrgreen:

Skrevet

Her står den faktisk! Frontheppa lenger litt på midten. Tror ikke den sitter ordentlig fast. Men det er blir ingen utstillingsbil, så jeg bryr meg ikke nevneverdig! Synes den ser småhissig ut nå!

8bzidkrmjc1gjnxjg0yb.jpg

czkp2t9io7nemvrwq7nk.jpg

Skrevet

JA, er knall tøffe de felgene du har nå også!

MEn over til noe helt annet... Hvis jeg skal pirke litt her nå så syns jeg du enten bør bytte ut de gule lyktene eller de oransje blinklysene forran :) blir litt mye farger er min mening

• 2 weeks later...
Skrevet

Knall tøff bil ja, men lyktene er det eneste jeg kan pirke på her ja, blir litt mye med gul og oransje :P Så jeg stemmer for at du fjerner de gule og heller setter på litt mørkere lamin-x mens du beholder de oransje blinklysene :)

Skrevet

Hvite blink kan gå. Men tåkelyktene skal også bli gule... Kanskje det blir enten bedre eller verre da! :P

• 5 months later...
Skrevet

Har ikke akkurat gjort så mye med den, nei... Flyttet den fra en garasje til en annen i dag. Det gikk ikke helt problemfritt, da batteriet hadde tappet seg, så jeg måtte dra den i gang. Hadde håp om at batteriet var i litt bedre form etter en kjøretur på 1,3 mil, men nei. Fremdeles like dødt. Da hadde jeg ingen bil å dra den i gang med lenger, så da ble e30'n parkert i garasjen igjen. Skal få seg en god vask før vinteren, hvis ikke snøen kommer drit fort! Lader batteri nå! :)

garasje.jpg

Vurderes solgt da jeg ser at jeg ikke har tid til alt, og har lyst på andre ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...