Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den leppa så bra ut, jeg skjønner tanken ;)! Kan hende jeg legger på litt svart netting på innsiden av leppa over hullene til oljekjøleren. Sånn veldig mørk svart netting, så det ikke synes så godt. Tror det kan bli kult :)!

Skrevet

Er facelift frontplate dette. ser det godt.

Edit: og det er jeg det jeg mener er problemet - front plata på prefacen er vanskeligere å mode ei slik leppe på, enn precface :wink:

Skrevet
ser strengt talt ut som en facelift det der:)

Men det er det ikke :)

Jo, det er det? Om det ikke er det vil jeg gjerne se bilde av bilen forfra ;)

Skrevet

20111027151144.jpg

20111027151059.jpg

:| Venter på at han skal skifte frontrute osv på bilen til naboen, så kjører han i gang igjen... Ser bare LITT trist ut for øyeblikket.

Skrevet
ser strengt talt ut som en facelift det der:)

Men det er det ikke :)

Jo, det er det? Om det ikke er det vil jeg gjerne se bilde av bilen forfra ;)

Sender deg PM, din bedreviter ;)

Det holder sikkert med OT i tråden til sjefen nå.

Skrevet

Dette kommer til å bli knall bra. Må bli litt skitten for å få ting gjort, blir bare bedre og bedre fra nå av...

Du har jo så mye godsaker som du og bilen skal kose dere med når den er ferdig hos kirurgen :)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg jeg! Aldri kostet på en bil så mye. Nå vet jeg hva som er gjort, og det er et stort pluss for meg i allefall...

Fikk "nye" frontfangeren og frontleppa som jeg kjøpte av jorg1s1 i dag. Så MEGET bra ut, strålende fornøyd. Takk for en god handel!

Skrevet

Dette ser jævla bra ut! fikk endelig sett bildene dine =D liker ikke bhen din forresten men smaken er som baken =) Men tror bilen min ser litt tristere ut enn din ass. blir nesten litt lei meg når jeg ser sånne bilder =( men det kommer bedre dager!

Men liker ideene dine veldig godt! Skal ha meg 325 ix som vinterbil når jeg kmmer hjem fra militæret om et år, g da skal jeg ha på den takgrinn greia sm du prata om i begynnelsen av tråden og de rille greiene på den 5 serien litt lenger bak her. Detta kommer til å bli bra! Gleder meg til å se sluttresultatet =)

Skrevet
Dette ser jævla bra ut! fikk endelig sett bildene dine =D liker ikke bhen din forresten men smaken er som baken =) Men tror bilen min ser litt tristere ut enn din ass. blir nesten litt lei meg når jeg ser sånne bilder =( men det kommer bedre dager!

Men liker ideene dine veldig godt! Skal ha meg 325 ix som vinterbil når jeg kmmer hjem fra militæret om et år, g da skal jeg ha på den takgrinn greia sm du prata om i begynnelsen av tråden og de rille greiene på den 5 serien litt lenger bak her. Detta kommer til å bli bra! Gleder meg til å se sluttresultatet =)

Takk takk!

Ja, bildeserveren til bimmers er oppe igjen nå, endelig! Jeg blir også lei meg når jeg ser slike bilder... Tar på litt! :lol:

Jeg liker ikke panserbh'n bestandig jeg heller, så heldigvis er den lett å sette på og lett å ta av. I noen settinger passer den bra, noen ganger hater jeg den og synes den ser latterlig ut!

Nå er jeg på jobb frem til 9. november, regner med at bilen er ferdig da, eller i allefall blir ferdig mens jeg er hjemme da. Da blir det en grundig vask, så skal jeg montere følgende hvis jeg rekker det:

-Panserbh

-Startec baklykter

-Oz turbo hjul

-Spoiler til bakluke

-Chrome nyrer

Så kjøres den bort, og ser ikke dagslys før til våren! Da blir prioriteringene eksos, og understell i form av nytt senkesett (fjører og dempere).

Vurderer forresten å bytte felgene mine i 16" felger, får se hva slags tilbud som måtte dukke opp...

Her er de uten senteremblemer, og på en E21:

bilmedoz1.jpg

Skrevet

Alpina hadde ikke vært meg i mot. Nå er det en som vil bytte oz futura i mine hjul, men jeg ser alt for mange e30r med futura... Eller?

Skrevet

Kjør på, kulere med Futura.. (min mening) :)

Å det er vell ikke akkurat så mange? FTE har jo solgt sine eller om de enda er tilsalgs. :)

Den røde, husker ikke navnet på fyren. Han er jo på leit etter nye til neste år, om jeg ikke husker helt feil. ;)

Så er det vell ikke så mange andre, yngvejos(?) eneste jeg kommer på, her på bimmers da :)

Skrevet

Jørgen er han med den røde. Han har vel andre hjul i sikte ja... Men disse Futurafelgene er facepolished. Tror det blir et helvete å holde de pene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...