Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet
198fs2lfl65t6xiucmtq.jpeg

Vurderer er sånt ratt i stedet for mtech 1!

Hva synes dere folkens? Litt harry? Hehe.

Har et sånt Luisi-ratt hengende her i verkstedet dersom det skulle være av interesse. Eneste forskjellen er at eikene er matt sorte i stedet for crom. Mangler nav da, men det passer på standard nav til sånne sportsratt.

Skrevet

Fant det på... Hold deg fast: ebay ;)! Ca 1800 inkl frakt. Da får man et pent mtech ratt også. Får vurdere litt!

Skrevet

Kommer litt ann på åssen stil man har da. har man orginal bil så kjører man orginalt ratt, men har man rattlook eller noe annet klassisk litt utover det vanlige funker det fett.. må alltid se ann bilen om det passer eller ikke. Prøv å få inn litt mer treverk i bilen (noe jeg hater) så passer det nok bedre inn

Skrevet

Er helt enig men ser ikke bort fra at det faktisk kunne vært kult. selv digger jeg disse rattene.. hadde et ganske likt i båten min faktisk men det er no så. men som sagt hadde bilen sett sånn her ut hadde det ikke vært feil!

3633885671_1c4f96f862_o.jpg

Dette er 5serie da men gir samme inntrykk

Skrevet

Har nesten tilsvarende ratt i min 2002. Mener dette er et originalt Alpinaratt, men skal ikke si det for sikkert.

img2831t.jpg

img2830t.jpg

Fungerer fint der i allefall! :wink: Synes jeg...

Men som Tore sier, lakke aluminiumen svart, så kan det bli bra tror jeg! Dare to be different.

Skrevet
Jepp, den kommer til å bli helt grei. Ingen utstillingsbil, men blir vel ok. Står på en løftebukk og får påmontert 40/40 nå. Neste pri blir å få den eugodkjent så fort som mulig tilvåren! Så kan det hende det blir coilovers!

jeg skrev great, ikke grei. den kommer til å bli great!! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...