Torek Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hvis du lakkerer det børsta aluminiumet svart så blir det dritgromt!
skogsland Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Det rattet var dritkult! Spess hvis man går fullt ut med ratlook! hvor får man tak i det?
matsrh Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Jeg syns at det er litt for voldsomt ut, ser for meg en gammel trebåt med slik MEN... verdt et forsøk, og det kan overaske positivt!
635csi Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Vurderer er sånt ratt i stedet for mtech 1! Hva synes dere folkens? Litt harry? Hehe. Har et sånt Luisi-ratt hengende her i verkstedet dersom det skulle være av interesse. Eneste forskjellen er at eikene er matt sorte i stedet for crom. Mangler nav da, men det passer på standard nav til sånne sportsratt.
Julianv Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Jeg sier: GO for it! Tror det kan bli rått jeg Alt som er annerledes er som oftest bra
316 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Fant det på... Hold deg fast: ebay ! Ca 1800 inkl frakt. Da får man et pent mtech ratt også. Får vurdere litt!
skogsland Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Tror det blir litt glatt å kjøre med da men ellers kult=)
skrokkis Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 æsj, ikke kjøp det rattet det ser ut som rattet til en trebåt som nevnt over, og blir passende svært dårlig i e30 etter min smak
skogsland Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Kommer litt ann på åssen stil man har da. har man orginal bil så kjører man orginalt ratt, men har man rattlook eller noe annet klassisk litt utover det vanlige funker det fett.. må alltid se ann bilen om det passer eller ikke. Prøv å få inn litt mer treverk i bilen (noe jeg hater) så passer det nok bedre inn
skrokkis Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 ser den, men prøv å fårestill deg dette rattet i en e30..
skogsland Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Er helt enig men ser ikke bort fra at det faktisk kunne vært kult. selv digger jeg disse rattene.. hadde et ganske likt i båten min faktisk men det er no så. men som sagt hadde bilen sett sånn her ut hadde det ikke vært feil! Dette er 5serie da men gir samme inntrykk
fizn Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Tror faktisk det rattet vil se bra ut i din E30
316 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Har nesten tilsvarende ratt i min 2002. Mener dette er et originalt Alpinaratt, men skal ikke si det for sikkert. Fungerer fint der i allefall! Synes jeg... Men som Tore sier, lakke aluminiumen svart, så kan det bli bra tror jeg! Dare to be different.
hermanoo90 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jepp, den kommer til å bli helt grei. Ingen utstillingsbil, men blir vel ok. Står på en løftebukk og får påmontert 40/40 nå. Neste pri blir å få den eugodkjent så fort som mulig tilvåren! Så kan det hende det blir coilovers! jeg skrev great, ikke grei. den kommer til å bli great!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå