APedersen Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Bare å handle i vei, hadde vært morsomt bare å ha et slikt sett liggende som du sier Mye må du ut med?
diohrvik Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 syns det ligna fryktelig på ronal ls jeg
316 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Ganske like disse også? Som er BBS 15"... Selger sier det er BBS...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Ganske likt Style 5 også, men så ut til å være litt mer kant på det bilde du la ut
316 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Nå ble jeg jammen usikker... Her ser det ut som det er mer kant, ja! Jeg vil bare ha BBS-hjul, ikke RonalDonald.
APedersen Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Haha, de der var fetest uansett, står nok BBS inni felgen ja
Clerion Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Kaaaan få kjøpe mine ;D Evt bytte med de andre du har
316 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Kan jeg det nå? Ja, men da er jo saken grei! Trodde du skulle ha dem sjæl! De er 15" ja?
eirikbg Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Så meget velholdt ut interiørmessig, bare å holde det originalt EDIT: Eneste du skulle ha hatt på denne til sommeren er noe som BBS RS, og coilovers, helt original og strøken bil med to enkle modifiseringer. *Clean* Coilovers kan det hende det blir! Og ellers skal jo disse hjulene på da: Det er klart at BBS RS er grommere, men jeg får klare meg så lenge! Skal bestille meg en sånn kassett med adapter til kassettspilleren, så jeg kan koble til mobilen og spille av musikk! Så får jeg brukt kassettspilleren! Koster omtrent ikke noe på ebay! Hvorfor er BBS RS grommere? Jeg synes dine er kulere. RS er oppbrukt Men er ventilene dine stive nok til å holde de terningene? Jeg har sett at ved kjøring på norsk vei så står disse å slår i kanten. Ikke sikkert det er noe problem hos deg, men et tips allikevel
316 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Takk! De er i hvertfall velbrukt, men du verden så stilig det er med BBS RS! Disse hjulene er det ikke så mange andre som har. Vel, det må jeg faktisk sjekke. Takk for at du minnet meg på det. Jeg mener de er stive, men det er jo verdt en sjekk før jeg blir irritert.
316 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Neste senk jeg investerer i heter coilovers.
matsrh Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Neste senk jeg investerer i heter coilovers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå