Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Startec baklykter til meg? Betaler bra. Send PM om du har ELLER vet om noen som har.

Skrevet

Ja, Mads, du kjøpte jo et sett?? Jeg har et ekstra sett hjemme, men det tror jeg er solgt..;) Alle fall to stk som er intr, den ene en god kompis. Om ikke de to evt skal ha de, så kan vi vel kanskje bli enige ;)

Skrevet

Jo, solgte de til TurboOve da jeg regnet med at jeg hadde gitt opp E30n. Send meg PM hvis hvis hvis da Jørgen :)

Skrevet
De selges ikke nye mere, Turbo-HF, så tviler på de ligger der.. Begynner og bli "sjeldne" og vanskelig og få tak i :)

Ok..

Skrevet

Har ikke hørt et pip. Men jeg håper virkelig jeg gjør det snart, ellers spøker det med å få den vekk før snøen kommer. Tar det i hvertfall som et tegn på at han har gjort det grundig, og forhåpentligvis tatt hjulbua! :)

Skrevet

Har også bestemt meg for å remontere chrome nyrer, blir for mye svart i fronten slik ståa er nå. Må også slenge på oransje blinklysglass i fronten igjen. Tror neppe de veldig sotede glassene som står på nå går gjennom en EU-kontroll :lol:

Skrevet
Har ikke hørt et pip. Men jeg håper virkelig jeg gjør det snart, ellers spøker det med å få den vekk før snøen kommer. Tar det i hvertfall som et tegn på at han har gjort det grundig, og forhåpentligvis tatt hjulbua! :)

få den vekk før snøen kommer? :lol: når jeg skulle kjøpe bilen din tok det over 6mnd før du fikk den fra vinterlagring etter snøen var borte ? :)

Skrevet

Få den inn før snøen kommer, ja... Herregud, ja. Hater å være avhengi av andre folk.

Det sto båter, traktorer og gud vet hva i veien for den... Som folk ikke skulle ha ut! Heldigvis blir ikke det å gjenta seg i år! Da jeg kan kjøre rett inn og rett ut :)!

Skrevet
Få den inn før snøen kommer, ja... Herregud, ja. Hater å være avhengi av andre folk.

Det sto båter, traktorer og gud vet hva i veien for den... Som folk ikke skulle ha ut! Heldigvis blir ikke det å gjenta seg i år! Da jeg kan kjøre rett inn og rett ut :)!

aha:) blir nok bra tilslutt skal man se! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...