Mering90 Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 MEGET pen skute det der Maximillian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Takk for det Mering! Har prøvd så godt eg kunne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Neinei! ikke kjøp m5'fangere! fargen du har passer så sykt med shadowline og svarte lister og heftig senk bare! bruk heller pengene på noe annet gøy til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Neinei! ikke kjøp m5'fangere! fargen du har passer så sykt med shadowline og svarte lister og heftig senk bare! bruk heller pengene på noe annet gøy til bilen Sikker på du ikkje bare seier da sånn at min bil (kanskje) blir i nærheten så fin som din då? Nei da, men du er inne på noke. Har ikkje noke i mot front fangeren. Ny lakkert februar i fjor, så den er god som ny. Men har 3 skader på bak fanger, så hadde ikkje vore feil med ein skikkelig bak fanger med defuser når eg først går i gang. Få sjå ka da blir til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Skjedd lite på denne fronten. Bilen har blitt grundig vasket, vokset og fått sin sommer glans på plass. Sommer skoene er selfølgelig på. Er litt fundering om nye ting til bilen, men klarer ikkje å bestemme meg. Så hjelp meg litt. Det står mellom: - Justerbart senkesett, da mitt sett no har begynt å svikta litt. - M-fangerer bak og fram Det eneste eg lurer på er kor dyrt det blir for lakkering for bak og fram fanger. Noken som har sånn cirka kostnad? Hadde ein liten photoshoot på ein solfylt dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Eg elske bilen din bjørn! få deg coilovers, å space ut felgane dine! så har du ein PERFEKT e39 i mine auge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Eg betalte vel mellom 5-6 for lakkering bakfanger, frontfanger, rutesenker + bagasjeromslippe. Har aldri likt standard fangere på E39, men på din passet det jo nesten helt perfekt ! Som igjen må bety den blir enda bedre med M-tech.. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Thank you Diego og 520dd Sette pris på da! Mulig du er inne på noke, 520dd! Bakrutesenker og bagasjelippe er jo ferdig så kanskje litt billigere er vell lov å håpe på! Må valsa vertfall bak før eg space! Framme blir da nok 10-12mm Har grei strek på alle felgane fra før så trenge bare litt lavare og sintare senk! Vanskelig valg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Da er det komt en liten pakke fra GS! Siden eg jobber 12 timers nattskift, så blir dem ikkje montert før imåro. Ser fram til litt kontrast! Eg har og bestilt meg nytt snadder til bilen som kommer på innen få uker! Så bare å holde seg oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Ser meget bra ut dette her Blir bra med BBS-senter og klistermerker også. Med tanke på M-front, så er det veldig fint, men er også på grensen til oppbrukt. Gå heller for orginal front, eller en leppe av noe slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Ja, M-front er veldig oppbrukt men da bryr eg meg veldig lite om. Synst da er veldig fint. Finare enn original. Leppe synst eg ikkje noke om. Men så lenge da er noke noken liker, kommer det til å bli oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Altså, er jo bare et kvalitetstempel at "alle" har m-front, er jo det som er finest på e39 Du gjør jo som du selv vil med din bil, og kan jo ikke klage på stilen din frem til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Meget flott bil der ja men ja få på M5 fanger da ser den plustlig 100,07% bedre ut:) lakkering er billigt, ser du bor på stord så anbefaler deg og ta turen å høre med slengesol lakk i fjøsanger veien like før Danmarksplass, de er billige og flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Da har det komt et liten pakke til meg i posten! Mulig montering til helga vist eg klarer å få tak i en bukk og litt hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå