*MrB* Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Pen bil, men dropp lyktesenkerne. Du har åpenbart god smak ellers, så skjønner ikke hva du skal med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Takk for det! De var så billige, så tenkte jeg bare skulle se hvordan det ble med de på. Har alltid vert litt vippesak for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hærlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Takk for det Glema! Har vert inne å sitt på Touringen din før! Meget fin farge og fin bil! Skal ha samme vinterfelger som du har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Det blir kanon skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Hohoho! Fikk nett pakken min fra Schmiedmann! Gliser som en liten guttunge! Tatt litt bilder og skal montere ting nå! Legger ut senere! Forresten, lyktesenkere? Ja? Nei? Aldri? Litt hjelp takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Alle har jo vær sin smak, men tror de fleste er enige om at det ikke tar seg så godt ut på E39. Liker veldig godt bilen din forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Lyktesenkere = nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 trenger bilder biggie lyktesenkere fungerte greit på E36'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Alle har jo vær sin smak, men tror de fleste er enige om at det ikke tar seg så godt ut på E39.Liker veldig godt bilen din forresten Takk for det! Alltid kjekt å høre! Okei! DA var lyktene montert, bensin lokket på plass, koppholder i baksetet erstatta! Matter venter jeg med å ta i, i og med at det er så vått å gjørmete ute.. Uansett, en liten bilde serie! Ankomst av pakken! Hele pakken Hella lykt uten lyktesenker Hella lykt med lyktesenker Schmiedmann matte! Spraylakk etter fargekode på bilen! Ut med det gamle, og inn med det nye! Slutt resultat kjørelys 6000K! NB! Kvit diode! Ikkje blå Slutt resultat parklys Nærbilde av nye lykta! Kose macro bilde av Hella logo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 satser på at det ikkje er stor fargeforskjell på lakken nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Skal gå fint da! Spørs om eg skal ha lyktesenk og då! Har et par bilder til med og uten lyktesenk, men da er i mørket, så får ikkje så bra! Slenger det ut så får dere vertfall se! Lykter uten senk. Lykter MED senk Det var alle bildene til no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 senkerene må nok vekk, bilen blir enda tristere enn den allerede er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Endo tristare enn den allerede er? hey hey hey! Rolig no Mr. klin-kjedlig-orginal-E46! Men ja, senkaren var litt trist uten lakkering og skikkelig montert. + at mørket gjer da ikkje akkurat bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 haha alle E39'er ser triste ut i fronten pga hovedlyktene e46'en er jo hissig i fronten i forhold hehe holder min clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå