NA Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 HA ha, den var bra... men kunne jo bare nappet ledningen fra hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Det kunne eg faktisk ha gjort ja. ikke alltid like lett å tenke logisk i en såpass "stressende" situasjon hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 hehe, så det var du som lagg og fløytet som ein tulling ja. Lagg bak deg og lurte på kva i h**** som feilte deg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Huff noe så flaut! Hadde jeg ikke funnet sikringen så tror jeg at jeg hadde latt bilen stå og fått noen til å henta den! Hadde blitt for flaut for meg å kjøre rundt og tuta på folk uten at jeg kunne noe for det! Også i kø også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå