hylle Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hehe, Liker de hjula her jeg! Tenkte lakke dem hvite iløpet av vintern! Bilen skal mest sannsynlig til vestlandet for lakkering på bavaria bryne før årsskiftet, men før det må jeg få laget avtagbar front på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 liker det jeg og, skulle bare hatt 10" felg bak hvorfor var ikke denne med på e30meet ? får jeg spørre hvorfor det skal akkurat dit på lakkering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 liker det jeg og, skulle bare hatt 10" felg bak hvorfor var ikke denne med på e30meet ?får jeg spørre hvorfor det skal akkurat dit på lakkering ? Ikke plass! har IXtouring bakstilling, største bremsene man får org til e30, har med godkjenning å gjøre, og Et er vel 45 ellernoe. God pris, god kompis som skal gjøre jobben, er endel sveisearbeid man ikke ser på bildene though. bytter bakskjermer, dører, trunklokk, panser og forskjermer og bakplata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 åja, skjønner:P hva er forksjellen på IX touring bremsene/bakstillinga, og vanlig e30 ? får du motoren godkjent ? hvilket grunnlag? Ah, skjønner, kjekt med kjenninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Sjeldne bbs rz 469, drillet om til 4x100, litt usikker på om de skal på denne bilen enda men.. de er 16x8 Org e38 hjul! [ Bilde ] Hvor sjeldne er disse? Hvilken prisklasse ligger disse i? Har et sett strøkne med vinterdekk liggende Trodde ikke de var noe særlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 åja, skjønner:P hva er forksjellen på IX touring bremsene/bakstillinga, og vanlig e30 ?får du motoren godkjent ? hvilket grunnlag? Ah, skjønner, kjekt med kjenninger Ventilerte skiver bla. Ellers er det ganske likt! Men den beste bakstillinga om du skal godkjenne noe, dessuten bra differanse mellom store bremser foran, iallefall de jeg skal ha, 302mm foran. Får motor godkjent ja! Sjeldne bbs rz 469, drillet om til 4x100, litt usikker på om de skal på denne bilen enda men.. de er 16x8 Org e38 hjul! [ Bilde ] Hvor sjeldne er disse? Hvilken prisklasse ligger disse i? Har et sett strøkne med vinterdekk liggende Trodde ikke de var noe særlig jeg Kommer ann på tilstand, sålenge de er 5x120 er de ikke verdt noe særlig, 4x100 begynner du å få kr for dem. tipper 2-3000,- som 5x120 og 4-5000 som 4x100 Hjula er ganske uvanlige siden de kun ble levert på e38. I usa er de ville etter dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Grattis! Kaliper er lik som vanlig 2,5? Hvilke bremser skal du ha fram? Us-gutta er ville etter alt det står "euro" på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Grattis!Kaliper er lik som vanlig 2,5? Hvilke bremser skal du ha fram? Us-gutta er ville etter alt det står "euro" på Porsche bremser foran! Har et annet prosjekt på gang, som jeg forøvrig kjøpte for veldig lenge siden, har hatt et par donorbiler på den, så nå begynner den å bli bra, den står helt org nå og er klar for Eu kontroll til uka, så begynner det litt horing av den. kan legge ved et bilde som viser litt deler jeg har liggende til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Med adapter de porche bremsene da? Den "andre" bilen, fl front, og prface hekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Med adapter de porche bremsene da?Den "andre" bilen, fl front, og prface hekk? Yes 300mm adaptere! kjøper skiver derifra og. alt utenom kalipperne. ang den andre bilen må man nesten bare vente og se! men du er inne på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 er det baklyktene du kjøpte av meg eller syntes tralla de ser bra ut du vet ikke om noen M-tech 1 vinger trenger en til bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 er det baklyktene du kjøpte av meg eller syntes tralla de ser bra ut du vet ikke om noen M-tech 1 vinger trenger en til bilen min Takk for det, det er ikke de lyktene på dette bildet. Jeg har et par mtech 1 vinger, send meg en pm imorgen så kan vi se på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Ut å kjøre en tur med denne nå ikveld, vippe opp luka og høre godlyden, det er som smør for sjelen det!! Måtte bare sitere denne setningen, dette er fasiten på Retro BMW-glede.... Du traff spikeren på hodet der, kjente bare at jeg plutselig gledet meg til det er min tur å tenke den tanken.... Thank you for giving me this nice feeling on a Sunday morning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Ut å kjøre en tur med denne nå ikveld, vippe opp luka og høre godlyden, det er som smør for sjelen det!! Måtte bare sitere denne setningen, dette er fasiten på Retro BMW-glede.... Du traff spikeren på hodet der, kjente bare at jeg plutselig gledet meg til det er min tur å tenke den tanken.... Thank you for giving me this nice feeling on a Sunday morning! hehe, har tatt ut cdspillern og erstattet den med den originale plata som er der uten spiller røyk litt deler i vaskemaskinen igår å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 har du putta Lmm i vaskemaskinen? kan nok bare kaste den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå