hylle Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Jepp!! 18.00 ved grefsenkollen!!! Kjør helt til toppen, er en parkeringsplass på høyre side!!
FredrikE24 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Robkill og jeg skal en tur innom Texburger først(Unviversitetsgata), så kommer vi Skifta olje på bilen, så nå maler den som en katt!
FredrikE24 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 sitter på Esso Ryen og venter på Robert( Robkill) hadde visst blitt stoppa av snuten så litt forsinket!
spruddel Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Får takke alle for et hyggelig treff Synd jeg ikke har tid til å bli med dere ned til kaia og ta bilder. Men får håpe noen har tatt noen fine bilder der oppe.
spruddel Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Resten dro vel til Vippetangen. Men er nok ferdig før du på jobb uansett
hylle Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Fint treff med endel folk og biler! Her er noen bilder :
spruddel Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Fine bilder a gitt Er jo bilde av bilene til hele familien her jo Kan du sende meg de andre bildene du tok av bilen min Hylle?
N.E.W. Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Da var mitt første BMW-treff i boks - kjenner ingen andre "bimmerindivider", så dette var jo en grei start..... Bra bilder hylle!
flobben Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Da var mitt første BMW-treff i boks - kjenner ingen andre "bimmerindivider", så dette var jo en grei start.....Bra bilder hylle! men du dro jo alt for tidlig fin lyd i z3 når du dro på fra brygga.
N.E.W. Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 .....hadde avtale om å møte en kompis på løkka. Neste gang, neste gang skal jeg stå løpet ut. .....hæ? Lyd i bilen min? Inni er den så godt som lydløs, så første oppgradering må bli en Eisenmannpotte...
FredrikE24 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Da var jeg hjemme fra treff, Z1, Robkill, Heib og jeg tok den helt ut! Fikk et storslått besøk også av en vakker E28! 'Positiv' på forumet kom kjørendes tilfeldig forbi! Hørte noe nyss om en mulig grillkveld seinere om det er et aktuelt tema. Bilen min kunne vært med pressentabel mht. bremsestøv, møkkete og rotere i interiør og polishrester igjen på lakken! Sånn er det
Lars-Nord Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Takk for ett hyggelig treff. Godt å få luftet bilen litt i godt selskap. Alle disse nymotens biler har jeg ikke greie på, men fine er de. Og en meget fin E30 325i var godt å se.
Robkill Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Takk for et fint treff! God stemning og mange flotte biler Bildene som Hylle la ut er også knall, kudos til han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå