Gå til innhold

BMW Gran Coupe

Simpel
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dette øker salgstallene eller om det bare blir kannibalisering innad i firmaet? Denne modellen vil vel trekke mange kunder som eller ville valgt 7-serie eller en påkostet 5-serie.

Mercedes CLS er steintøff, men mest sannsynlig tar den bare kunder fra E- og S-klasse-segmentet.

Audi A7 vil vel mest sannsynlig knabbe A8-eiere, akkurat som potensielle A6-eiere velger A5 sportback istedenfor.

Eller er jeg kanskje naiv.

Ang Led-tåkelys i frontfanger - Mercedes C-klasse facelift 2010 og siste E-klasse har også fått disse avlange Star Wars-lysa i fangeren.

Virker som Audi er moteløven alle følger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Oppdatering!

Bilen er underveis!

http://www.dinside.no/873265/bmw-gran-c ... er-paa-vei

zvygpuc6tmoqls9ht7sc.png

og ikke bare det!

"Automedia annonserer at BMW er så begeistret for denne typen formgivning at de også seriøst vurderer å lansere en "kupésedan"-versjon av neste generasjon 3-serie. Den kunne i så fall komme til å få navnet 4-serie Gran Coupé - med flaggskipversjonen M4 Gran Coupé som allerede får oss til å drømme..."

BMW 6 Gran Coupé vil sannsynligvis bli vist i Frankfurt i september, og bilen sannsynligvis vil komme i salg i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2anuv4rb]Den kunne i så fall komme til å få navnet 4-serie Gran Coupé - med flaggskipversjonen M4 Gran Coupé som allerede får oss til å drømme..."

Og da er det sikkert noen som lager en Carbine Edition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik kunne jeg gjerne tenkt meg, men den skal ha samme motorer som 6-serie cab/coupè, så da blir fra-prisen langt over millionen dessverre. Selv med en evt. 630i vil denne koste altfor mye. :(

Det blir nok med drømmen som alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...