Netlandet Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Utrolig pen E39! Håper min ser slik ut en dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Rå bil! Mye senk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Takker så mye! Bilen er ikke senket noe ut over originalt M understell på bildene. Nå er den senket ca 1cm foran. Nye bilder med senk og nye vinterhjul kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 nydelig e39! du sier du trenger litt stereo!? kjøp denne: http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... Series-M5/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Takk! Har BSW kasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Lenge siden det har skjedd noe her, så jeg legger ut en liten vinteroppdatering mens vi venter på våren! Har ikke skjedd veldig mye med bilen, men en ting eller to er det. Den fikk nye vintersko i høst. LM kopier i 9x18 foran og bak skodd med Continetal Conti Viking Contact 5 235/40 foran og 245/40 bak. I helga fikk jeg montert coilovere fra D2. Bestillte de med custom fjører. 10kg/mm foran og 6,7kg/mm bak. Har ingen bilder fra monteringen, men tok et par bilder med mobilen etter jeg var ferdig. Ganske mye lavere enn den var, men det er fortsatt mye å justere på. Får ta det til våren... I høst handlet også inn et sett med skrudde BBS RK i 8,5 og 10x18 som sårt trenger en oppussing. Hadde tenkt å ha de på bilen til våren, men har i løpet av vinteren blitt usikker. Mulig de kommer for salg etter de er ferdige. Du vet, de har mye fint hos felgen-garage.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Veldig fin og gjennomført bil du har Ser ut som du tar godt vare på den, så det er bra Men skal du selge de BBS felgene til sommern? Hvor mye skal du ha for de da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Takk for det. Prøver å holde den ved like så godt jeg kan. Har tenkt litt på om jeg skal selge de ja. Har sett meg ut noen andre jeg har veldig lyst på. Ang pris er jeg veldig usikker. Vet ikke helt hva som vil være normal pris på disse. Hva jeg får for de er også avgjørende for om det blir noe salg. Ikke noe vits å selge hvis jeg må gi de bort. Senterne er nylakkert i sølv ala originalt, og kantene blir kun polert. Altså ikke noe lakk på kantene. Nye BBS emblemer i sort/sølv og nye skrudde ventiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 felgen-garage.de var jo genial, fant meg et par felger der. Sendt mail på noen 18" med ET 06 Bilen din har fine vinterfelger Mange som glemmer vinterfelgene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja, de har mye fint der, men høy prisklasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 utrolig rå bil du har M-TECH!! eneste som mangler som tidligere nevnt er m5-speil ble lekkert med vinterfelgene, men synes lm-kopiene virket så mye dypere og mer action i seg liksom, mens vinterfelgene ble litt flate.. uansett lekker bil og knall kombo! skal ta med meg fargekomboen når mine sommerfelger skal plukkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja, M5 speil er på ønskelista, men blir ikke prioritert riktig enda. Du har helt rett ang felgene. 19" som jeg hadde på sommeren så veldig mye bedre ut enn 18" vinterfelgene. Det har sin forklaring i at 18" felgene kun har 40mm kant, mens 19" jeg hadde har 56mm foran og 65mm bak. Men men... Greie nok som vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Vel, da er BBS felgene ferdige! Om de ikke ble helt 100% ble det i hvert fall tydelig forskjell! Nå er felgene riktignok ikke helt ferdige på bildene. Mangler skruer og oppussing på innsiden, men dette ble gjort etter bildene ble tatt. Siden jeg glemte speilrefleksen i dag er bildene tatt med mobil... VS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Felgene på bilen.. Felgene er 8,5" ET22 og 10" ET25 x 18. 15mm spacere foran og 10mm bak. Valset hjulbuene bak i kveld for at det skulle gå. Skal ta bedre bilder med speilrefleks når bilen skal poleres. Etter en kjapp vask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Det så jo egentlig veldig riktig ut! til tross for å være 18" så var det veldig lekkert! De ser jo store ut til å være den størrelsen også! Hvilken bredde har felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå