Gå til innhold

Min 02 525DA M-Sport, ny bil i garasjen side 4.

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er D2 coilovere. Har ikke målt hvor mye senk det er, men vil vel anslå rundt 10-11cm foran og 8-9cm bak ut over M-Sport understellet. Skal lite til før det subber nedi veien foran, litt dype hjulspor i asfalten er nok. Men når man er klar over det går det greit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare helt sinnsykt lekkert og gjennomført M-tech. Med riktig senk så viser jo det at E39 faktisk er helt perfekt for 18" tommere. Hvordan er den komfortmessig når den er så lav som den er..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! Gøy at andre liker det også! :D

Ja, synes det ble greit med 18" når den ble såpass lav. Har en dekkdim mindre enn standard for å slippe å få så mye gummi. 225/40 og 255/35 i stedet for 235/40 og 265/35.

Komfort :?: Nei, hva skal man si? Bra komfort på god vei! :wink:

Edit: Kan vel også nevne at jeg bestillte D2 coiloverne mine med stivere fjører enn standard, å det hjelper neppe på komforten. En genial ting med D2 coiloverne er at man har full fjøringvei uansett hvor lavt du skrur bilen siden man justerer høyden ved å skru selve fjørbeinet opp og ned i innfestinga i stedet for å skru fjøra lenger ned på fjørbeinet. Dette gjelder forsåvidt ikke bare D2. K-Sport er jo veldig likt, og er samme der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...