M-Tech Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Vel, jeg synes nesten de ser litt små ut, men felgene kler definitivt bilen. 8,5" foran og 10" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Knipset noen bilder i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Nydelig bil! Problemer mæ subbing med motorplate eller lokari-skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Takk takk! Har ikke problemer med subbing i locari. Motorplata subber i veien noen ganger, om det var det du lurte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Jepp, det jeg lurte på. Hvilken og evt hvor mye senk har du da ca? Ser egentlig lavere ut enn min, og jeg subber veldig ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Det er D2 coilovere. Har ikke målt hvor mye senk det er, men vil vel anslå rundt 10-11cm foran og 8-9cm bak ut over M-Sport understellet. Skal lite til før det subber nedi veien foran, litt dype hjulspor i asfalten er nok. Men når man er klar over det går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Dette var bare helt sinnsykt lekkert og gjennomført M-tech. Med riktig senk så viser jo det at E39 faktisk er helt perfekt for 18" tommere. Hvordan er den komfortmessig når den er så lav som den er..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Utrolig flott M-tech bil Elsker interiøret ditt! E39 kler 18" godt når de er lave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Takker og bukker! Gøy at andre liker det også! Ja, synes det ble greit med 18" når den ble såpass lav. Har en dekkdim mindre enn standard for å slippe å få så mye gummi. 225/40 og 255/35 i stedet for 235/40 og 265/35. Komfort Nei, hva skal man si? Bra komfort på god vei! Edit: Kan vel også nevne at jeg bestillte D2 coiloverne mine med stivere fjører enn standard, å det hjelper neppe på komforten. En genial ting med D2 coiloverne er at man har full fjøringvei uansett hvor lavt du skrur bilen siden man justerer høyden ved å skru selve fjørbeinet opp og ned i innfestinga i stedet for å skru fjøra lenger ned på fjørbeinet. Dette gjelder forsåvidt ikke bare D2. K-Sport er jo veldig likt, og er samme der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Flott eksemplar av E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 ble tøff med så mye senk , gleder meg til og få på mine coilovers og få den like lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Takk gutter! ble tøff med så mye senk , gleder meg til og få på mine coilovers og få den like lav Har du egen tråd om bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Da blir vel denne bilen litt nedprioritert en stund fremover. Ny bil i garasjen som jeg har en del planer for! Kommer egen tråd om den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Liker dette! Hehe..B-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå