FTE Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Ja, sett en 6-serie med Sepang Bronze, den er mye lysere enn Marrakersch ja.
Ostnes Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Stemte også på Sepang Bronze, egentli fordi jeg faktisk ikke har sett den på noen bil før.. Blå er for vanlig, samme med den gråfargen.
Fredrik Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Marrakesch Brown Metallic Sepang Bronze Metallic
Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 BMW har mange fine farger.. uansett hva du velger, så velg fra deres fargekart.. det er taktisk smart, om du vil selge i framtida f.eks..
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Holder meg innenfor BMW's farger ja Tror det blir Sepang Bronze Metallic, selv om nesten alle vennene mine er imot det, hehe.
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Blir nok Sepang ja. En kompis drømte i natt at jeg hadde lakkert den i Sepang Bronze Metallic og fått puttet nedi S50-motor og hele pakka, haha. Tar det som et tegn!
Leadfoot Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Forresten, du skal ha Mtech 2 sant? Tror kanskje Fjordblau ville vært et interessant og annerledes valg på E30 Nydelig farge, kom originalt til E9 og 2002-generasjonen BMW (dog ikke til 2002 Turbo som vist nedenfor).
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Skal ha M-tech 2 ja, har sett på Fjordblau fargen, men den blir nok litt for lys for min smak. Men er en meget fin farge!
Jørgen Lie Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Har jo også Fjordgrau da, den synes jeg er herlig Ikke de beste bildene, men fargen er rimelig rå i normalt dagslys/sollys Kompis av meg har akkurat lakkert i denne fargen
winchester Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Rå farge det der, men blir litt feil om jeg lakkerer den fargen også, hehe. Hadde planer om carbonpanser, så da blir det jo nesten ikke forskjell på bilene, hehe. Har 99% bestemt meg for Sepang Bronze Metallic
Jørgen Lie Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Hehe, skjønner den Men har trua på dén også jeg ja Det blir nok kjempebra uansett
FTE Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Bra valg! Tror det blir en del fete M-tech2 i Norge etter hvert ja
winchester Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Jepp, satser på at jeg ikke angrer på valget! Når man ser den E21'en med Sepang Bronze Metallic ser man jo virkelig hvor fin fargen blir i dagslyset! Begynner å komme seg med M-tech 2 biler ja, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå