Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sansen for konseptet med "moderne" farge på gammel bil. Og Sepang er et flott alternativ 8)

47580d1189054635-what-color-sepang-bronze-special1188879372.jpg

Selv har jeg en plan om å få min E21 i Melbourne-rot fra dagens M3 :D

IMG_9947.jpg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har en kompis som har god pris på nye Mtech 2 fangere til e30 jeg stemte på blå men har sett bronze fargen på en bil på rudskogen... men synes den fargen blir litt sånn "gammel"

• 3 months later...
Skrevet

Trenger litt hjelp her igjen, hehe. Bilen skal lakkeres i løpet av uken, men har fortsatt ikke bestemt meg for fargen! Er inne på noen mørke dype blå farger nå, og tror det blir det. Men er så mange forskjellige fine blå BMW-farger, så om dere kan komme med tips, og gjerne et bilde ville det vært fint.

PS: Blåfargen skal være spesiell, og ikke lys.

Skrevet
Holder meg innenfor BMW's farger ja :) Tror det blir Sepang Bronze Metallic, selv om nesten alle vennene mine er imot det, hehe.

Er det ikke det du har lyst på som teller da? Din bil tross alt :)

Skrevet

Sephang er det eneste riktige :)

Melbourne-rot så også ut som en fin farge, men vanskelig når en ikke har sett den IRL.

Skrevet

Le Mans blå blir for lys etter min smak. Har sett på farger som Mauritius Blue Metallic, Onyx Blue Metallic, Carbon Black etc. Sitter her med en tykk perm med haugevis av BMW-farger, men ettersom eksemplaret av fargen er 2x4cm er det ikke så lett å se for seg en hel bil, hehe.

///Grandalen: Jo, det er det som teller, men har sett meg blind på farger, så har ikke nubbsjans til å bestemme meg. Har brukt over 2 måneder til å se på farger om kveldene nå, og man blir rett og slett ikke noe klokere!

[space]: Sepang er nydelig den. Senest i går når jeg leste gjennom det nye BMW-bladet som kom i posten så tenkte jeg; DER! Fargen min! Endelig! Men neida, sjekket den opp, og det var visst Marrakerch Braun. Faen ta deg FTE :)

Skrevet

Velvet Blue Metallic er jo utrolig stilig, men føler det er litt oppbrukt for tida :)

Hva med Frozen Gray som Morgan GS har på sin E92 da? Det er jo også veldig rått på E30.

Eller Grønn matt (vet ikke hva den heter), men har sett en E30 med den lakken.

Skrevet

Det du kan er å få prøvelakkert en skjerm eller lign. så du får se fargen på større flate. Får du testet i lys og mørkt osv.. Klart det koster litt ekstra men da er du ivertfall garantert å bli fornøyd!

Skrevet
Velvet Blue Metallic er jo utrolig stilig, men føler det er litt oppbrukt for tida :)

Hva med Frozen Gray som Morgan GS har på sin E92 da? Det er jo også veldig rått på E30.

Eller Grønn matt (vet ikke hva den heter), men har sett en E30 med den lakken.

Velvet Blue Metallic blir for sterk blå. Frozen Gray er ikke aktuelt, gjør ikke så mye forarbeid på bilen for at den skal lakkes i en matt farge.

Det du kan er å få prøvelakkert en skjerm eller lign. så du får se fargen på større flate. Får du testet i lys og mørkt osv.. Klart det koster litt ekstra men da er du ivertfall garantert å bli fornøyd!

Hm, ingen dum idè, men tviler på at lakkereren har tid til det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...