Sungam Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 har hatt samme probleme i over et år jeg nå. viste seg at membranen var ødelagt på alle fire dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 De er sikkert limt. Sett steikeovnen på 100grader og la de ligge inni der i 10 minutt. Da skal limen være myk og du kan dele de med hendene. OBS: hansker er en fordel å bruke! Jeg gjorde dette med mine e46 facelift frontlykter for å montere angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 100 grader C er ikke nok til å smelte plast. Vertfall ikke på mine lykter. Men ta av alt du ikke trenger i lykten, som feks pære og deksel bak. Det jeg gjorde var å montere lyktene sammen igjen og så legge de inni ovnen igjen i 10 min, for at limen skulle sette seg igjen. Limen smelter ikke, men blir myk. Men jeg tar ikke noe ansvar viss noe skulle bli ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Foreløpig så ser det ut til at det ble bra! Synes det ser tøft ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Foreløpig så ser det ut til at det ble bra! Synes det ser tøft ut jeg tja blei ikkje heilt fornøyd, skulle vert pitte litt meir oransje i lakken, så kommer til å lakkere dei på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Hva slags lakk har du brukt på reflektorene? Er vel noe transparent noe slik at man ikke mister alt for mye lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Greit at du slapp å bake lyktene. Er det glass-lakk? Fant disse tråden i farten: http://forum.e46fanatics.com/showthread ... highlight= http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=740796 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå