Jørgen Lie Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Liten notis fra min supre "lokalavis" i samarbeid med broom ! http://www.tk.no/motornytt/article5221662.ece
Patrick B Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Liten notis fra min supre "lokalavis" i samarbeid med broom ! http://www.tk.no/motornytt/article5221662.ece Velfortjent. Synes x1 er ganske fin bil. Særlig med tanke på x3
[space] Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Den gjør seg bedre i virkeligheten enn på bilder. Fargen spiller også litt rolle. Svart er penest med tanke på plastikklistene. Skjønner at den er populær, men skjønner ikke hva folk skal med SUV.
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 ":20vy0cpu]Den gjør seg bedre i virkeligheten enn på bilder. Fullstendig enig! På bilder kan den se fæl ut faktisk, med riktig/feil vinkel, men synes den ser betraktelig mye bedre ut irl ja..
Hawkon88 Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 ":y9qauyxf]Skjønner at den er populær, men skjønner ikke hva folk skal med SUV. Image om å være sporty+fremkommelighet. Skal ikke se bort i fra at det blir solgt en del fler SUVer i år som følge av den harde vinteren som var også..
Stoppie_Master Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Den så jo snacksy ut den. Folk vil ha suv fordi di ikke kan kjøre bil og de gidder ikke å sette seg "ned" i en bil og de føler at de får bedre oversikt.
Werther Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Image om å være sporty+fremkommelighet.. Det "sporty"-imaget stemmer nok ikke så mye nå til dags, som det gjorde for noen år siden. Nesten alle som kjører SUV er folk over 50. Og i kombinasjon med at alle disse ligger under fartsgrensene, så utstråler SUV-biler "Gubbe" lang vei i mine øyne. Noe av grunnen til at folk over 50 konverterer til SUV er pga vond rygg o.l, og at dårlig syn gir behov for å sitte høyere. BMW X1 ser penere ut i virkeligheten, og er faktisk penere enn BMWs verste design noensinne, X3. Men likevel er det en tåpelig bil, og jeg har mer respekt for de som kjører E90 325 for å si det sånn.
Hawkon88 Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Vi kunne godt ha diskutert litt, men jeg gidder ikke å kverulere..
Gunnar Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 ....men FYSJ sjå stygg X1 er... Samme her. Flott at den selger bra, men den ser jo ikke ut! Den kunne vært flott med noen små grep, men de har gjort noen alvorlige feil med den. Nyrene/grillen er helt forj***, mye verre enn 1-serien, fra siden er ikke panseret i proporsjon med resten av bilen, det er altfor høyt foran og det får hele bilen til å se rar ut. Bakenden ser litt halvferdig ut, merkelig med de høye lyktene på sidene og noen smale skrålykter inn på bakluka. Det ser bare rart ut.
Fredrik Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 X1 er jo direkte meningsløs som sDrive (kun bakhjulstrekk)... som en litt høy alminnelig 3-serie Touring. Det er nok denne varianten som kommer til å selge best iom. at det er mest image det handler om når det gjelder X-seriene. Jeg er derfor enig i kommentaren ovenfor der X1 fremstilles som BMW´s pensjonistalternativ.
Stoppie_Master Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Stenshagen bil:"Smidighet + stil = kjøreglede. Det er formelen bak BMW X1. Den er sportslig og urban, med stigende sidelinje, skrå bakrute og korte overheng. Markant og tydelig frontparti, panser med pilformede linjer, seks frontlykter og typisk dobbelnyregrill – alt i alt er dette et ganske enkelt formspråk. Alle forstår at det betyr kjøreglede." Pris fra 359.000 som jeg har funnet... Edit: Når jeg satt opp den sånn kjapt med det jeg kunne ønsket meg, så havnet jeg på 423.290,-
powerfulglenn Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Den der X1 var faktisk i Larvik så jeg studerte den litt Og den så veldig bra ut spørr du meg
wicky124 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Synes x1 ser lavere ut enn sjuern min..hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå