Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kunne faktisk tenkt meg en slik en.

Syns også at X1 er en ålreit bil, dog i hvit og noen store hjul. Bilen blir ellers for dyr når ønsket ekstrautsyr blir krysset av... Jeg endte vel opp på 650.000kr for en godt utstyrt X1 xDrive20dA, men for dennne summen finns det mange alternativer... :?

Skrevet

Syns også X1 er en stilig bil, min far fikk en sort med alt utstyr (uten automat og glasstak) og den er utrolig god å kjøre :D

Skrevet

Syns det er trist at norske avgifter gjør at alle kjøper små dieselmotorer jeg..

Det nesten ingen snakker om,er at en dieselmotor er både uøkonomisk og forurensende som fy når den kun småkjøres. Å bytte partikkelfilter hvert år,samt ha en nedsotoet bil som ikke flytter seg er prisen mange ender med å betale.

Nei takke meg til en romslig rekkesekser! X1 er en fin bil den,men jeg ville heller hatt en 325it xdrive, koster jo omtrent det samme,og er en mer "ærlig" bil.

Skrevet
Kunne faktisk tenkt meg en slik en.

Syns også at X1 er en ålreit bil, dog i hvit og noen store hjul. Bilen blir ellers for dyr når ønsket ekstrautsyr blir krysset av... Jeg endte vel opp på 650.000kr for en godt utstyrt X1 xDrive20dA, men for dennne summen finns det mange alternativer... :?

Synes selv denne er fin. Var å prøvde en for et par uker siden, veldig morsom bil å kjøre.. tilome for å være diesel likte jeg denne :D

MEN der igjen, litt for dyr ny for meg :( Må nok vente noen år til disse har gått litt... og kanskje unge interessen sniker seg innpå meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...