m0lliz Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Da var jeg og handlet meg bil i oslo i går, og turen hjem til trondheim var som en drøm Lå på 0,78 på mila noe jeg er fornøyd med. Det ble altså en e46 320ci 2002 mod, med en del utstyr. Dynamisk stabilitetskontroll 3 M-sportspakke Midtarmlene i skinn Sport seter alcantara interiør Varme seter PDC regnsensor Xenon lys Klima Kjøre komputer M-ratt med multifunsjon. Aerodynamik pakke Høyglans shadow line interiørlister i carbon Sort tak trekk Instigslist bmw individual hvite blinklys Dress knagger M-girkule Selv dimmede speil Automatiske kjøre lys Automatisk lys i desjborde Avtagbart hengerfeste Midtarmlene bak Skipose Nedfellbare seter bak Carbon bmw logo (panser og bakluke) Defa warm up 16" orginale bmw felger på vinter. 19" gs magic på sommer Dette skal gjøres : Nye felger x Lakkere baklukex m3 fanger framx ny frontrutex m3 skjermer rundt om senking +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 grattis ola ser veldig fin ut. vi treffes vel så jeg får se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Gratulerer med nydelig bil! Kul farge og heeelt riktig interiør og styling! Planer om nye felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Synes denne fargen er grisefet, men få gjerne på noen carbondetaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Tusen takk har veldig lyst til og sette på carbondetaljer, tips til hva? har vurdert panser, å splittere på fangern osv. Felger ja.. Det har jeg lyst til og skifte, har tenkt litt på mattsvarte felger. Gi meg gjerne tips om hva jeg kan gjøre osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Helt nydelig farge! Fin innvendig også gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Ikke værst ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Denne lurte jeg også på å kjøpe faktisk Men da jeg hadde tenkt å reise ned å se på den var den vist så godt som solgt. Så grattis med knall tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Så bra ut denna ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Gratulerer med ny bil, som skiller seg ut fra mengden Vurdert noen andre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 han sa det til meg, at vis jeg ikke skulle ha den så hadde han en annen kjøper muligens. hehe:) Jeg er strålende fornøyd. Bilen er ekstremt velholdt vil jeg si. Er skikkelig fornøyd! Er inne på tanken på nye felger. Men er avhengig av at noen er intr i og kjøpe disse. Har lyst på mattsvarte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Hva kan jeg regne med og få igjen for felgene? finnes ikke kantkjørt, og mye gummi igjen på dekkene er det også. 19" tsw felger med sunny dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Gratulerer med flott bil i en dritstilig farge! Det eneste som svikter bilen, er noen uheldige felger Hva du kan få for disse, er ikke godt å si. Dekkene er ikke verdt en krone (jeg sier det fordi jeg har kjørt på Sunny og det er den verste driten jeg har vært borti), men felgene får du nok litt igjen for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Det jeg har rukket å fått av erfaring av de sunny dekka er at de støyer noe sinnykt. Håper noen kan være intr i å kjøpe felgene, får vel legge de ut til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå