Chris A Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Flotte og tidløse felger som gjør seg godt på E60 designet. Kjører du på Pirreli P-Zero Nero? Takk for det, Saltkjelen.. Nei, var tenkt å sette på good year. Men fikk ikke tak i bakdekk fort nok. Så jeg sette på 4 stk. sonar, ha dem ut denne sesongen. Så får vi se neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Hvordan syns du sonar-dekkene er hittil? Kjører på de samme, men syns de støyer veldig i lave hastigheter og i krappe svinger. Alt i alt må jeg jo tilføye at man får mye dekk for pengene, men syns dog. at dekkene slites for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Hvordan syns du sonar-dekkene er hittil? Kjører på de samme, men syns de støyer veldig i lave hastigheter og i krappe svinger. Alt i alt må jeg jo tilføye at man får mye dekk for pengene, men syns dog. at dekkene slites for fort. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, da jeg ikke har kjørt med det så mye. Men syns det fungerer greit, litt stivt dekk kanskje. Støyer litt, men opplever det ikke så grusomt som mange hevder (I tillegg er E60) godt isolert) Syns nok dem er vært pengene, heller dette en nankang osv. jeg betalte 5500,- ferdig omlagt for alle 4. Eneste jeg angrer litt på er dimensjonen. Gikk for 235 0g 265. Burde vel hatt 245 og 275. Siden fremfelgen er 8" tenkte jeg slik. Men ser i ettertidt at bilen skal ha 95W LI, finner ikke 19" som har den LI'en. Er litt kjipt ved evt. kontroll Kan man gå opp i profil på disse saltkjelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Gratulerer med kjempeflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hva er det du sier forno?! 8" frontfelg og 245??!! Huff da. Kjører jo med 225 på 8" felg og det er i meste laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Uten at jeg er noen expert på dekk, så er det følgende dimensjon som er anbefalt på disse hjulene. fremme: 245/35-19" bak: 275/30-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 På 8" og 9"? Det blir nesten litt "ballong" da. Sikker på at det ikke er 8,5" og 9,5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 På 8" og 9"? Det blir nesten litt "ballong" da. Sikker på at det ikke er 8,5" og 9,5"? Felgene er org. M-cross spoke 101 (produsert av BBS) henholdsvis. 8x19" ET 20 og 9,5x19" ET 32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif7 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Pen bil du har! Angående bakre carbon diffusor som du har, har du originalt demonterbart hengerfeste? Hvordan funker det med diffusor, måtte du kappe ut noe nederst for å få på kroken? Mvh Leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Pen bil du har!Angående bakre carbon diffusor som du har, har du originalt demonterbart hengerfeste? Hvordan funker det med diffusor, måtte du kappe ut noe nederst for å få på kroken? Mvh Leif Takk,Leif! Hehe, fint du spør. Ser det er fjernet en bit, men jeg har aldri prøvd hengerfestet. Men det er måten å gjøre det på, for du får ikke tak i dobble diffusor for hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Oppdatering på skiftede deler og styr: - Nye dempere, Bilstein B6 og nye lager bak. Etter at B8 ikke var helt vellykket. - Nye grøftelys, takk for nye flotte lys, Saltkjelen. - LED skiltlys. - Nye vinterdekk Pirelli winter carving edge, 225/50-17" - Polert opp igjen headlights med, Meguiars headlight restoration. (funker meget bra) Tar matthet og veistøv. Bare noen prikker fra stein. Har og bestilt en rekke 3M produkter jeg gleder meg til å prøve. Samt scratch X fra meguiars. Bestilte dette via shinerama UK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Godt lysene kom til nytte, Chris. Pøs gjerne på med flere bilder av bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hvordan ligger det an her? Har du noen flere bilder av baklyktene i mørket? Ser ut til at bremselyset er tent bak LED-stripene, er dette riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Hvordan ligger det an her? Har du noen flere bilder av baklyktene i mørket? Ser ut til at bremselyset er tent bak LED-stripene, er dette riktig? Det er riktig.. Tent bak LED stripene. Er på jobb Saltkjelen, jobber på båt (256 kbit linje) .. skal se hva jeg har liggende på maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 gratulerer så masse med ny bil, og ikke minst - valget av felger! Hadde tilbud om denne bilen i bytte, men kromfelgene sa helt stopp for vår del Nydelig bil, flott utstyrsliste og mye gode forbedringer her! GratulereR! PS: Er det bare meg, eller har andre kommentarer til denne bakrutesenkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå