Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk nettopp en 2002 E46 320ci 2,2 individual med full mtech++ for 128 så er nok ikke bare nesten du.

Mange som fortsatt vil ha fantasipriser for E36. Jeg hadde aldri gitt over 100 for den der. :wink:

Skrevet

Førersetet er slitt på det vanlige stedet og jeg liker best at en BMW har nyrer av krom. Jeg kan også spare meg for M3 speilene, men ellers ser bilen meget fin ut. En original Professional eller i det minste en noe mer moderne Business radio kan sikkert kjøpes billig på eBay.

Skrevet
Gikk nettopp en 2002 E46 320ci 2,2 individual med full mtech++ for 128 så er nok ikke bare nesten du.

Mange som fortsatt vil ha fantasipriser for E36. Jeg hadde aldri gitt over 100 for den der. :wink:

Hvis du er i markedet for en E36 er det ikke så mye fornuftig å velge mellom. E46 er en annen modell og ikke nødvendigvis en mer interessant modell for en som vil ha en E36.

Skrevet
hmm...om den er helt rustfri, kjørt 160k og er like strøken som den later til å være så kan den fort havne rundt 110-120k også..(ser iallefall biler annonsert så høyt)

90000kr er en fin pris i mine øyne..

Å sammenligne med en 1993 325 "med samme felger" funker ikke :lol:

Var ikke bare på grunnlag av felgene jeg våget meg å sammenligne. Her er en link på den jeg skulle selge: viewtopic.php?f=39&t=155658

Sa til meg selv at jeg ikke kom til å selge under 60 og høyeste bud var på 50 usett. Kan ikke tenke meg at en 323cia kan være verd det dobbelte....

Skrevet

Jeg vil frekke meg til og påstå at denne bilen faktisk er verdt 100 +

jeg har selv kjøpt en 98mod 320 som da hadde gått 150 k med fullt service hefte og strøken overalt ellers, til 100 lapper.

Det er ikke så mange strøkne e36 igjen der ute, og ihvertfall ikke med litt motor størrelse,

eneste minuset som jeg ville sett på er at det er automat, men m52b25 passer nok bra med automat.

Skrevet

Det er ikke så mange strøkne e36 igjen der ute, og ihvertfall ikke med litt motor størrelse,

eneste minuset som jeg ville sett på er at det er automat, men m52b23 passer nok bra med automat.

Dette vet du sikkert, men M52B25 heter motoren og den har et motorvolum på 2494 cm3 og yter iht. BMW 170 HK ved 5500 rpm og 245 Nm ved 3950 rpm. Denne motoren har imidlertid flere ganger blitt målt til å egentlig yte 185-190 HK. Motoren passer fint til automatgear i E36 og E46... i E39 blir det litt for tungt.

Skrevet
Jeg vil frekke meg til og påstå at denne bilen faktisk er verdt 100 +

jeg har selv kjøpt en 98mod 320 som da hadde gått 150 k med fullt service hefte og strøken overalt ellers, til 100 lapper.

eneste minuset som jeg ville sett på er at det er automat, men m52b23 passer nok bra med automat.

Helt enig. folk kan gå å kjøpe seg halv slitne e36er og begynne å fikse på de så får di se på hva de kommer på til slutt.

Bilen som tråden er laget om her er en sjukt pen og strøken bil (sett ifra bilde) men automaten trekker veeldig ned på alle bmw, derfor syns jeg at han aldri vil kunne selge den for 130tusen.

Skrevet

Ja, første jeg tenkte på var at automat på en sånn bil drar ned noe fryktelig. Jeg syntes at automat er ganske greit, men flerparten vil ha manuell, spesielt på en coupe.

Skrevet

Det er ikke rart ,eller feil om denne går for 100,110K.

Mtp utseende, stand,utstyr,felger osv.

Det vil jeg si er riktig pris for denne.

Blir sjeldenere og sjeldenere og se en strøken e36...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...