316 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 http://www.vgtv.no/?id=31653 Fy faen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Det må være noe av det værste jeg har sett. Utrolig at han overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Æu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 vet jo ikke om han overlever enda da.. situasjonen er kritisk ble d sagt en plass jeg så dette... Men ja, så langt er d helt utrolig ja !!! Fatter ikke at det er mulig faktisk.. bilen er jo bare småbiter, så tør ikke tenke på hvordan sjåfør evt ser ut :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Noen som klarer å se hvor bilen blir av? Jeg ser bare deler :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Himmel og helvette, for en smell! At folk er i livet etter noe slikt er på grensen til usaklig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Helt sykt! Men han som filmer, filmer han bare at han kjører vanlig på motorveien og bare helt plutselig skjer det der liksom? Ser liksom ikke helt grunnen til å filme normal kjøring på motorvei liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Det er en politibil som filmer, de har ofte kameraet på ved vanlig kjøring/patruljering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Aha, da skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 200sx s13, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Det er vel det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Bra. Kjipt med sjåføren da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 jeeesus... faen for en smell! mon tro hvordan det gikk til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Bra. Kjipt med sjåføren da! hahahaha, dagens 200sx er kvælm bil det, å jesus.. men at sjåføren overlever, mirakel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Det må være noe av det værste jeg har sett. Utrolig at han overlever. Det verste jeg har sett er vel den Russiske E30'n som mister kontrollen i godt over 200 og torpederer en lastebil. Youtube har mange skumle filmer liggende :S Lurer på hvordan det er å sitte i bilen når det smeller sånn der. Håper jeg aldri finner ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå